Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Omruiling Z Fold 5

(Onderwerp aangemaakt op: 08-10-2023 07:05 AM)
271 Weergaven
MikeUtrecht
First Poster
Opties
Op woensdag 4 oktober een z Fold 5 retour gestuurd,maar hij blijft in Klarna staan. Al op 15 september retour gemeld maar de interne afdeling schijnt het hogere wiskunde te vinden om een juist retour label te mailen,want kreeg na 2 weken bellen en appen het label van de 1 e omruiling (wegens inktvlekken midden in het scherm) de 2 e keer kreeg ik de zwart blauwe ipv de icy blue versie. Moest hem toen gewoon opsturen met het antwoord nummer en een case nummer erbij vermelden (SPEC_73278). Door dit soort service denk ik er over terug naar Apple te gaan.
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hoi @MikeUtrecht, goedemiddag.

Goed dat je ons een bericht stuurt. Het is gelukkig geen hogere wiskunde 😇 Wel is het zo dat het wat langer kan duren. Als ik je gegevens erbij pak zie ik ook staan dat je hierover in gesprek bent mijn collega's via WhatsApp.

Om misverstanden te voorkomen en het overzicht te bewaren, stel ik voor om het gesprek via één kanaal te voeren. Zodra wij hier meer informatie over hebben sturen mijn collega's je een berichtje. 

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
1 Antwoord
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hoi @MikeUtrecht, goedemiddag.

Goed dat je ons een bericht stuurt. Het is gelukkig geen hogere wiskunde 😇 Wel is het zo dat het wat langer kan duren. Als ik je gegevens erbij pak zie ik ook staan dat je hierover in gesprek bent mijn collega's via WhatsApp.

Om misverstanden te voorkomen en het overzicht te bewaren, stel ik voor om het gesprek via één kanaal te voeren. Zodra wij hier meer informatie over hebben sturen mijn collega's je een berichtje. 

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes