Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Bluetooth

(Onderwerp aangemaakt op: 12-01-2023 10:45 AM)
142 Weergaven
Cherradi
Apprentice
Opties
Nog iemand problemen met Bluetooth tijdens het bellen dat de persoon aan de andere kant u niet hoort. Zowel via mijn auto als via mijn draadloze oortjes ervaar ik problemen bij het bellen. Heb alles gereset maar tevergeefs. Een kennis heeft deze probleem ook. 
0 Likes
9 Antwoorden
Se7n
Hotshot
Opties
Verander de bluetooth codec. Via ontwikkelaarsopties
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Cherradi, goedemorgen.

Hebben de tips van @Jimboo84 en @Se7n je geholpen? Om wat voor oortjes gaat het? En hoe is het geluid via de oortjes als je muziek luistert?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
Oplossing
Cherradi
Apprentice
Opties
Dag Martijn. Het lag aan mijn toestel. Heb alle instellingen gereset, waarna het probleem werd verholpen.
0 Likes
kheiraabd
Journeyman
Opties
Hoe doe je dit?
0 Likes
kheiraabd
Journeyman
Opties
Ik heb dit ook voor maar wil niet mijn volledige telefoon resetten. Indien iemand weet waar ik de bodige instelling kan vinden, laat maar weten.
0 Likes
kheiraabd
Journeyman
Opties
Hier ook hetzelfde probleem. Ik kon ook spotify biet meer verbinden. Dit lukt ondertussen wel maar handsfree over bluetooth bellen nog steeds niet.
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @kheiraabd, goedemorgen.

Staat de optie voor oproepen ook ingeschakeld bij de Bluetooth verbinding? En heb je de netwerkinstellingen van je telefoon al eens gereset? Ga naar Instellingen > Algemeen beheer > Resetten en kies daar voor de optie Netwerkinstellingen resetten.
Let op! Na het resetten moet je opnieuw verbinden met het netwerk, dus zorg dat je het wachtwoord van je Wi-Fi verbinding in de buurt hebt.

Groeten,

Martijn

0 Likes
kheiraabd
Journeyman
Opties
De netweekinstellingen zijn reeds gereser geweest.
Hoe schakel ik oproepen in bij bluetooth verbinding?
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Ga hiervoor naar: Instellingen > Verbindingen > Bluetooth en tik op het tandwiel naast de verbinding. Hier kan je de  optie voor oproepen en audio apart in- of uitschakelen.

Groeten,

Martijn

0 Likes