Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Bluetooth

(Onderwerp aangemaakt op: 10-01-2023 09:38 AM)
192 Weergaven
Cherradi
Apprentice
Opties
Nog iemand problemen met Bluetooth tijdens het bellen dat de persoon aan de andere kant u niet hoort. Zowel via mijn auto als via mijn draadloze oortjes ervaar ik problemen bij het bellen. Heb alles gereset maar tevergeefs. Een kennis heeft deze probleem ook. 
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Cherradi
Apprentice
Opties
Dag Martijn. Het lag aan mijn toestel. Heb alle instellingen gereset, waarna het probleem werd verholpen.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
9 Antwoorden
Se7n
Hotshot
Opties
Verander de bluetooth codec. Via ontwikkelaarsopties
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Cherradi, goedemorgen.

Hebben de tips van @Jimboo84 en @Se7n je geholpen? Om wat voor oortjes gaat het? En hoe is het geluid via de oortjes als je muziek luistert?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
Oplossing
Cherradi
Apprentice
Opties
Dag Martijn. Het lag aan mijn toestel. Heb alle instellingen gereset, waarna het probleem werd verholpen.
0 Likes
kheiraabd
Journeyman
Opties
Hoe doe je dit?
0 Likes
kheiraabd
Journeyman
Opties
Ik heb dit ook voor maar wil niet mijn volledige telefoon resetten. Indien iemand weet waar ik de bodige instelling kan vinden, laat maar weten.
0 Likes
kheiraabd
Journeyman
Opties
Hier ook hetzelfde probleem. Ik kon ook spotify biet meer verbinden. Dit lukt ondertussen wel maar handsfree over bluetooth bellen nog steeds niet.
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @kheiraabd, goedemorgen.

Staat de optie voor oproepen ook ingeschakeld bij de Bluetooth verbinding? En heb je de netwerkinstellingen van je telefoon al eens gereset? Ga naar Instellingen > Algemeen beheer > Resetten en kies daar voor de optie Netwerkinstellingen resetten.
Let op! Na het resetten moet je opnieuw verbinden met het netwerk, dus zorg dat je het wachtwoord van je Wi-Fi verbinding in de buurt hebt.

Groeten,

Martijn

0 Likes
kheiraabd
Journeyman
Opties
De netweekinstellingen zijn reeds gereser geweest.
Hoe schakel ik oproepen in bij bluetooth verbinding?
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Ga hiervoor naar: Instellingen > Verbindingen > Bluetooth en tik op het tandwiel naast de verbinding. Hier kan je de  optie voor oproepen en audio apart in- of uitschakelen.

Groeten,

Martijn

0 Likes