Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Betalen nfc

(Onderwerp aangemaakt op: 06-09-2022 11:07 PM)
1928 Weergaven
fettaggy
Journeyman
Opties
Waarom ik altijd bij mobiel betalen die z flip open moet maken voor afrekenen en niet kan betalen wanneer het dicht geklapt is samsung moet daar echt wat aan doen dit kan gewoon niet het zou een future moeten zijn dan elke keer open klappen en Waarom niet niet gewoon kan bellen via de  cover screen 3 favoriete contacten is gewoon teweinig echt zonde van samsung met die beperkte gebruik van de coverscreen.  

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Hi @fettaggy,

Het zou moeten werken. Je moet wel eerst via de aan-/ uitknop je toestel inschakelen. Kort indrukken is voldoende, je hoeft de knop niet ingedrukt te houden.

Houd ook rekening met de positionering van je Flip; de NFC-antennes zitten ingeklapt aan de onderkant van je telefoon, dus zorg dat die goed tegen het betaalapparaat komen. Zorg dus dat de cover screen op jou gericht is, en niet van je af.

Kleine bedragen kunnen zo worden afgerekend, net zoals je met je pinpas vaak geen pincode hoeft in te voeren. Voor grote betalingen is een ontgrendeling van je telefoon nodig. Het precieze bedrag is afhankelijk van je betalingsprovider, maar het kan zijn dat het bedrag te groot is om vergrendeld te kunnen afrekenen. Dan zal je het toestel moeten openklappen en ontgrendelen.

Verdere optimalisatie voor foldables is afhankelijk van Google Pay om uit te rollen. Samsung Pay is hierin verder, maar dat wordt helaas nog niet door onze banken ondersteund. Als je verdere ideeën hebt hoe Google Pay hierin verbeterd kan worden, nodig ik je uit die te delen met Google.

kevin-sig

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
7 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemorgen,

Je moet het toestel aanzetten tot het vergrendelscherm dat is nou eenmaal hoe het werkt. Dit kan ook niet worden veranderd.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Oplossing
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Hi @fettaggy,

Het zou moeten werken. Je moet wel eerst via de aan-/ uitknop je toestel inschakelen. Kort indrukken is voldoende, je hoeft de knop niet ingedrukt te houden.

Houd ook rekening met de positionering van je Flip; de NFC-antennes zitten ingeklapt aan de onderkant van je telefoon, dus zorg dat die goed tegen het betaalapparaat komen. Zorg dus dat de cover screen op jou gericht is, en niet van je af.

Kleine bedragen kunnen zo worden afgerekend, net zoals je met je pinpas vaak geen pincode hoeft in te voeren. Voor grote betalingen is een ontgrendeling van je telefoon nodig. Het precieze bedrag is afhankelijk van je betalingsprovider, maar het kan zijn dat het bedrag te groot is om vergrendeld te kunnen afrekenen. Dan zal je het toestel moeten openklappen en ontgrendelen.

Verdere optimalisatie voor foldables is afhankelijk van Google Pay om uit te rollen. Samsung Pay is hierin verder, maar dat wordt helaas nog niet door onze banken ondersteund. Als je verdere ideeën hebt hoe Google Pay hierin verbeterd kan worden, nodig ik je uit die te delen met Google.

kevin-sig
0 Likes
fettaggy
Journeyman
Opties
Ik had dat ook geprobeerd je moet toestel openklappen voor je een betaling kan doen met nfc is gewoon een achilleshiel van samsung software dat ze moeten implementeren de laatste update zit het ook niet erin alleen wifi bleutooth enzo kan je uit of inschakelen das een vooruitgang hopelijk in volgende update
0 Likes
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties
Ik had het ook geprobeerd, en hier werkte het wel. Mogelijk overschrijdt je met de betaling de limiet om vergrendeld te kunnen betalen, anders durf ik het ook niet te zeggen.

kevin-sig
0 Likes
fettaggy
Journeyman
Opties
Dat is niet het geval want ik heb geen limiet er op om dat te suggereren ik gebruik ing, welke bank gebruik jij
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Om na te gaan of dit met een update van uit ons kan worden opgelost, kan je het beste een foutrapport indienen via de Samsung Members-app. Mijn collega's van de R&D afdeling ontvangen dan ook een log van jouw telefoon en krijgen hier dan een beter beeld van. Wanneer dit met een update kan worden opgelost zal deze ook zo snel mogelijk worden uitgerold. Open de Samsung Members-app en kies voor Ondersteuning, scroll je dan iets naar beneden dan zie staan Foutrapporten.

Daarnaast is het ook een goed idee om dit te melden bij de app ontwikkelaar, Google 😇 Zodat ook zij dit kunnen onderzoeken.

Goed weekend alvast en groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Gibbo79
Student
Opties
Ik heb exact hetzelfde probleem en ik heb ook ING. Dichtgeklapt werkt het gewoon niet
0 Likes