Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Apps die verdwijnen

(Onderwerp aangemaakt op: 17-02-2025 11:30 AM)
181 Weergaven
sytse1969
First Poster
Opties
Ik heb de telefoon sinds 5 dagen en elke dag verdwijnen er spontaan apps van mijn telefoon. Ik heb zelf niets gedaan, ze zijn in de appstore niet te herkennen dat ik ze al eerder heb gedownload. Het betreft willekeurige apps zoals Google foto, diarium etc. Het lijkt op"spoken" en kan de oorzaak niet achterhalen. 
Wat te doen. 
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
MarkV70
Voyager
Opties
Om meteen te zeggen een Android probleem.is wat kort door de bocht aangezien dit ook nergens voorkomt.
Heb jij je appas via Smartswitch overgezet of handmatig gedownload. Ik weet dat wanneer je Smartwich gebruikt dit wel eens gebeurt. Probeer de apps opnieuw te downloaden en kijk dan hoe het gaat. Werkt dit niet lijkt me een harde reset de enige juiste manier. Maak wel eerst een extra back up succes Mark

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

1 Antwoord
Oplossing
MarkV70
Voyager
Opties
Om meteen te zeggen een Android probleem.is wat kort door de bocht aangezien dit ook nergens voorkomt.
Heb jij je appas via Smartswitch overgezet of handmatig gedownload. Ik weet dat wanneer je Smartwich gebruikt dit wel eens gebeurt. Probeer de apps opnieuw te downloaden en kijk dan hoe het gaat. Werkt dit niet lijkt me een harde reset de enige juiste manier. Maak wel eerst een extra back up succes Mark