Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

S25 ultra batterij snel leeg

(Onderwerp aangemaakt op: 13-04-2025 10:20 AM)
805 Weergaven
Guus135
Explorer
Opties
Hoi iedereen,
Ik heb in middels 2 maanden geleden mijn s25 ultra gekocht maar die blijft maar snel leeg lopen. Ik heb zo goed als alles geprobeerd. Kalibreren van 100 naar 0, apps op sluimerstand zetten, schermresolutie aanpassen, prestatie profiel naar licht zetten maar NIKS werkt. Op dit moment denk ik echt van waarom zou ik dan zo een telefoon kopen als ik door alle goede functies en snelheid mijn telefoon maar 2 uurtjes kan gebruiken? Bij mensen met🍎 heb ik nog nooit zo een probleem gehoord... heeft iemand een oplossing?

2 oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Dat is helaas ook het enige dat je kunt doen. Smartswitch veroorzaakt heel vaak compatibiliteits problemen, soms gebeurd dit ook met andere vormen van automatische backups terugzetten van een vorig toestel. Het beste is om altijd bij een nieuw toestel alles handmatig erop te zetten dan kan er ook niks mis gaan.

Je moet ook voorkomen dat er nutteloze apps op komen uit de store. Ik zeg natuurlijk niet dat je dat doet maar helaas zie je toch veel mensen die hele ladingen aan vage en nutteloze apps op hun telefoon installeren die slecht geprogrammeerd zijn en op de achtergrond actief blijven. En dan doei batterijduur 😬. Dingen als antivirus / firewall / antimalware apps zijn ook compleet onnodig op Android, zelfs vpn zou ik afraden tenzij je het nodig hebt voor werk of voor in het buitenland. Veilige Wifi valt ook onder vpn dus niet mee aan de slag gaan als het niet hoeft.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

15 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemorgen,

Mijn S25 Ultra houd het zalig lang vol elke dag. Alle batterijduur tips & tricks die ik heb gebruikt staan hier!

https://eu.community.samsung.com/t5/galaxy-s24-s24-s24-ultra/batterijduur-verbeteren-op-je-galaxy-to...
Guus135
Explorer
Opties
Hoi Patrick, Ik heb het meeste van dit dus allemaal al gedaan. Hoeveel hoe snel gaat jouw telefoon leeg moet hoeveel uur schermtijd als ik het vragen mag? Heel erg bedankt trouwens! 👏
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Ik haal de 10 uur schermtijd bijna elke dag wel. Ligt er ook een beetje aan wat ik met het toestel doe.
Guus135
Explorer
Opties
Woooooowwww. Ik heb dus echt bijna alles al ingesteld maar hij gaat toch van 80 naar 40 in 2 uur schermtijd.
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Dan gaat er toch iets niet goed ergens. Welke apps zijn er allemaal actief?
Guus135
Explorer
Opties
Toch wel veel... maar bijna al deze apps staan in ultieme sluimerstand. 1744539017127.jpg
0 Likes
Waldkornbol
First Poster
Opties
@Guus135 Als je s25 ultra in 2 uur leegloopt is er denk ik iets mis met de accu. Zou hem terugsturen
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Apps als battery tracker zou ik per direct verwijderen.
ItalianoIndo87
Pioneer
Opties
Ik ben ook in het bezit van de 25ultra nu 4 maanden, en ik heb nergens last van. Wellicht heb jij misschien niet goed ingesteld. Ook wordt er aangeraden om tot maximaal 80 procent te laden en niet tot 100 procent. En de telefoon op donker scherm toe te passen. En de batterij zuinig stand te gebruiken. Ook kan het zijn dat je een intensieve gebruiker bent en hier door dan ook snel leeg raakt. Ook het aantal apps dat open staat gebruikt meer energie. Mocht de problemen niet zijn verholpen dan kun je terecht bij de Samsung store. In Rotterdam, Amsterdam, Leidschendam. En er wordt aangeraden om alleen officiële apps te gebruiken als het om batterij apps gaat of andere tools apps. Na maak tools zijn slecht en kunnen jou gegevens op je telefoon stelen. Zonder dat jij dit door hebt.