Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

S24 word erg heet tijdens draadloos opladen

(Onderwerp aangemaakt op: 13-07-2024 07:03 PM)
253 Weergaven
Rvanklaveren
Explorer
Opties
Tijdens opladen word mn telefoon echt goed heet!
Aangezien het erg slecht is een ik er nog ruim 1.5 jaar mee moet doen hoop ik dat iemand een oplossing heeft
0 Likes
6 Antwoorden
CookieBear93
Pioneer
Opties
De grootste tip is en dat is vraag om een Diagnose en onderzoek het kan een bug zijn. Ik had hier ook last van ben 2 dagen achter elkaar in utrecht bij service center geweest nadat telefoon onbruikbaar was. Het probleem is bij opgelost voor nu. En de bug is uit mijn telefoon verwijderd doordat ze de software patch terug hebben gezet
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Rvanklaveren,

Bedankt voor jouw bericht. Is alles up-to-date en gebruik je jouw S24 ook tijdens opladen? Zo ja, staan er meerdere of zwaardere apps dan aan? 

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Rvanklaveren
Explorer
Opties
Ja hij is up to date en gebruik m niet tijdens het opladen.. ik moet het ook regelmatig onderbreken omdat ie echt heet word en ik heet niet vertrouw
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor jouw reactie Rvanklaveren,

Wij kunnen op afstand dan met je meekijken door middel van onze "Hulp op Afstand" service. Wanneer je een afspraak maakt voor een Hulp op Afstand-sessie dan kan mijn collega de instellingen na lopen en daar waar nodig een aanpassing doen. Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/2OhhbuU

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Rvanklaveren
Explorer
Opties
Nou... smart tutor geïnstalleerd.. 4 x het callcenter gebeld.. wel contact maar geen gehoor! Whatsapp geprobeerd daarna en geen reactie...:(
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Rvanklaveren,

We hadden vandaag ook last van de wereldwijde computerstoring. Het zou nu wel weer werken. Laat weten of het nog lukt.

Met groet,

Ajay 

Community Manager
0 Likes