Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Telefoongesprek opnemen zonder extra app

(Onderwerp aangemaakt op: 17-01-2025 03:54 PM)
504 Weergaven
FrLW68
Explorer
Opties
Volgens de website van Samsung en Vodafone moet het mogelijk zijn om een telefoongesprek op te nemen. Tevens staat hier dat het in Nederland legaal is.
Vroeger had ik hiervoor ACR. Deze app heb ik nog steeds, maar hij neemt alleen mijn stem op. (ik wil de speaker niet gebruiken) 
Volgens de Samsung helpdesk moet dit inderdaad gewoon mogelijk zijn. 

Rechts bovenaan tijdens het bellen zie je puntjes/instellingen. Als je daarop klikt moet je ergen "oproepen opnemen" kunnen aanzetten. Helaas staat dit er bij mij niet tussen. 
Ik wil geen externe App gebruiken, omdat de functie in de S24 zou moeten zitten. 
Wie heeft een idee? Waar staat Oproepen Opnemen? 

image

image

image
Screenshot van mijn S24+

image
Screenshot van een website, waarbij Oproepen opnemen wel staat vermeld 

0 Likes
13 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemiddag,

Dit kan niet zonder extra app.

Ik gebruik deze, werkt perfect.1737126329506.jpg
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
FrLW68
Explorer
Opties
Ik heb deze al eerder geprobeerd zie ik aan mijn negatieve review. Ik heb nu ACR. Ik ga het nogmaals proberen.
Maar zoals je in de screenshots ziet, moet dit gewoon in de telefoon beschikbaar zijn. Ook volgens de Samsung helpdesk moet dit mogelijk zijn.
Ik ga Cube nogmaals installeren
0 Likes
FrLW68
Explorer
Opties
Heb de app geïnstalleerd + de helper (via apkmirror) + de connector aangezet. Ik zie dat de opname start. Ik hoor alleen mezelf. Maar niet degene aan de andere kant. Helaas
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Als je de instructies juist volgt werkt het wel. Ik heb het op meerdere telefoons werkend gekregen. Maar de instructies kunnen wel wat moeilijk zijn.
FrLW68
Explorer
Opties
Dit zijn mijn instellingen. Alle machtigingen staan aan, bij beide apps. Ik weet alleen niet of ik de audiobron moet wijzigen. Oh ja, de andere ACR staat uit. 1737127729156.jpg1737127729185.jpg1737127729211.jpg1737127729243.jpg
0 Likes
FrLW68
Explorer
Opties
Ook de connector staat aan1737128106518.jpg
0 Likes
FrLW68
Explorer
Opties
Heb tevens voice communication (software), voice call (software) en voice recognition (software) geprobeerd, zoals de faq op de website van Cube aangeeft (voor Android 14). Voor zowel telefoon en voip. 😔
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Ik heb geen idee waarom het bij jou niet werkt. Hier met een S24 en S23 Ultra werkt het perfect. Je zou een gewone spraakrecorder aan kunnen zetten. En dan bellen met de luidspreker aan😅 Een beetje stom maar dat werkt wel.
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @FrLW68,

Je verwacht natuurlijk dat de functie gewoon goed werkt en ik lees dat je al veel tips hebt opgevolgd. Ik ga je verder helpen. Ter controle,  is jouw S24 helemaal up-to-date en heb je ook geprobeerd het cachegeheugen te verwijderen via het Recoverymenu? Als dit niet het geval is, schakelt jouw toestel uit en verbindt het aan de oplader. Houd vervolgens de knoppen Volume omhoog, Aan/uit en Home/Bixby (als jouw toestel die knop heeft) ingedrukt totdat je het Android-logo ziet. Na een paar seconden wordt de Recoverymenu opgestart. Selecteer  'Wipe cache partition'' en daarna 'Reboot systeem now'.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes