Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Taalinstelling - Engelse taal

(Onderwerp aangemaakt op: 15-11-2024 08:31 AM)
544 Weergaven
ASeine
Explorer
Opties
Ik heb net een nieuwe Samsung Galaxy S24+. Tijdens de installatie van mijn account en apps heb ik de tal ingesteld op Nederlands. Echter is bij mij nu maar gedeeltelijk de Nederlandse taal doorgevoerd. Enkele menu's in het Nederlands en andere weer in het Engels. Hoe kan ik dit weer goed krijgen en hebben meer mensen dit probleem?
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @ASeine,

Bedankt voor jouw bericht. Het kan inderdaad zo zijn dat jouw refurbished toestel niet bestemd is voor de Benelux markt. We kunnen ook op afstand dan met je meekijken door middel van onze "Hulp op Afstand" service. Wanneer je een afspraak maakt voor een Hulp op Afstand-sessie dan kan mijn collega de instellingen na lopen. Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/2OhhbuU

Laat weten of het lukt.

Met groet,

Ajay

Community Manager

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
6 Antwoorden
ASeine
Explorer
Opties
Dat zou ik niet weten. Ik heb hem als een refurbished telefoon gekocht. Waar zou ik dat in de telefoon aan kunnen zien als deze niet voor de Nederlandse markt is bedoeld? Is dit een bekend probleem bij refurbished telefoons?
0 Likes
ASeine
Explorer
Opties
Ik heb zojuist gekeken en dit staat er: Service provider software
SAOMC_SM-S926U1_OYM_XAA_14_0024
XAA/XAA,XAA/VZW
0 Likes
ASeine
Explorer
Opties
Bedankt voor de info. Hoe zou je dit zelf kunnen aanpassen? Is dit lastig?
0 Likes
ASeine
Explorer
Opties
Ah, het wordt het steeds duidelijker. Wordt daarmee denk je dan ook het taalinstelling probleem opgelost? Is het de moeite waard om de csc code proberen aan te passen? Verder werkt de telefoon best prima.
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemiddag,

Waar heb je dit toestel gekocht? Kan je het nog retourneren?

Zelf aanpassingen doen zoals hier wordt aangegeven zou ik niet aan beginnen als ik jou was.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @ASeine,

Bedankt voor jouw bericht. Het kan inderdaad zo zijn dat jouw refurbished toestel niet bestemd is voor de Benelux markt. We kunnen ook op afstand dan met je meekijken door middel van onze "Hulp op Afstand" service. Wanneer je een afspraak maakt voor een Hulp op Afstand-sessie dan kan mijn collega de instellingen na lopen. Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/2OhhbuU

Laat weten of het lukt.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes