Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Registratie voor Promo actie Tab A9+ Samung Galaxy s24 Ultra Mobiel.nl

(Onderwerp aangemaakt op: 04-10-2024 04:18 PM)
816 Weergaven
Andy_Manikus
First Poster
Opties

Ik heb 30 september een bestelling gedaan bij Mobiel.nl voor een verlenging van mijn abonnement bij Odido met een nieuwe telefoon, namelijk de Samsung Galaxy S24 Ultra. Daar zit een promo actie bij van een gratis tablet Tab A9+. Na ontvangst van de telefoon heb ik de website van de promo actie bij Samsung zelf opgezocht en probeerde ik de telefoon te registreren. Gisteren werkte die pagina al voor geen meter. De pagina wil maar niet laden en als de pagina laadt dan is het willekeurig de nederlandse of engelse (uk based) site. De nederlandse pagina laadt ook niet volledig, want ik kan ook niet kiezen of voor een fysieke winkel of een webshop. Ook vandaag heb ik daar weer problemen mee en ik heb al via whatsapp mobiel.nl zelf benaderd en ook Samsung. Van Mobiel.nl heb ik antwoord gekregen, van Samsung zelf helaas tot op heden niet. 

Mobiel.nl heeft mij nogmaals de link gestuurd, maar bij mij wil de pagina maar niet laden. De site werkt goed aan het begin, maar eenmaal op de promo pagina kan ik nog wel de promo bij de S-serie aanklikken en dan begint het te haperen. 

Kan ik via een andere weg alsjeblieft mijn aankoop registreren, want ik voorzie al dat mijn probleem tot voorbij de promo eind datum aanblijft en ik dus mijn promo actie misloop. 

Tevens wil ik hier ook vermelden dat Mobiel.nl heeft bevestigd mee te doen met de actie voor de gratis Tab A9+ tablet. 

Graag zou ik hierbij geholpen worden. 

Galaxy S24 Ultra #Galaxy Tab A9+ #promo actie

0 Likes
3 Antwoorden
Stan_Ivanov_97
Student
Opties
Ik heb iets soortgelijks meegemaakt met een andere promo voor de Galaxy Watch 7. Ik moest mijn telefoonaankoop registreren, maar de promopagina bleef oneindig laden. Voor mij was het probleem dat zodra ik me aanmeldde op de telefoon met mijn Samsung-account, het apparaat automatisch werd geregistreerd bij mijn Samsung-account. Toen ik het uit de lijst met geregistreerde apparaten verwijderde, werd de promotiepagina correct geladen en kon ik het apparaat voor de promotie registreren.
0 Likes
Donut2024
Journeyman
Opties
Standaard antwoord is site is overbelast, wordt geen enkele andere oplossing geboden.
0 Likes
DaphneG
Moderator
Moderator
Opties

Hi @Members_i0K9F0i, welkom op de Community!

Ik kan mij goed voorstellen dat je graag mee doet met zo'n actie. Het kan zo zijn dat er op dit moment een storing is waardoor niet alle pagina's even goed laden. Kijk ook of er verschil is met een andere browser of een ander apparaat. We werken eraan om storingen zo snel mogelijk te verhelpen. 

Groetjes,

Daphne

0 Likes