Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Batterijproblemen met UI7

(Onderwerp aangemaakt op: 14-04-2025 05:30 PM)
661 Weergaven
Hugo55
Navigator
Opties

Galaxy S24 Ultra

Hallo, wie heeft er nog batterijproblemen na de upgrade naar UI 7? Sedert ik deze update enkele dagen geleden geïnstalleerd heb, loopt mijn batterij zeer snel leeg. Een probleem dat ik voordien met UI 6.0 nooit gehad heb. 

Het stroomverbruik komt van 'Mediakiezer', een programma dat ik nooit eerder gezien heb. Het neemt op een paar uur tijd zomaar 7,2% van mijn batterij.

Weet iemand wat dit programma doet en hoe ik het kan stoppen?

Alvast bedankt.

Hugomediakiezer.jpg

6 Antwoorden
Mikeyyyy
Pathfinder
Opties
De ons ui 7 update is gepauzeerd voor deze reden, een advies is voor de zeker heid maar een backup te maken van je gegevens en wachten tot samsung de patch uitbrengt
0 Likes
katootje1
Pioneer
Opties
Hier ook hetzelfde probleem... Weliswaar door andere app....
0 Likes
Reboor
Apprentice
Opties
Hi Hugo, hier ook hoog battery verbruik sinds de update naar UI 7. Ik heb cache telefoon geleegd maar heeft bij mij niet veel uitgemaakt. Vandaag contact gehad via de chat met Samsung Nederland waarbij het advies was back update te maken en terug te zetten naar fabrieksinstellingen. Ik denk hier nog even mee te wachten in de hoop de fix het verschil gaat maken. Zelf heb ik de telefoon nog niet heel lang (3weken) dus kan niet inschatten wat het verbruik gemiddeld zou moeten zijn maar gemiddeld genomen loopt de mijne in de nacht 25% af en dan heb ik al openstaande apps afgesloten voor ik ga slapen. 1744907668705.jpg
0 Likes
passievrucht
Student
Opties
Niet normaal meer hoe snel de batterij leegloopt. Had hem vandaag tot 100% opgeladen en binnen korte tijd was hij alweer naar 96% gezakt, terwijl hij in stand-by stond, zonder apps open te hebben staan. Internet en wifi stonden uit en de mobiel stond ook nog eens in de spaarstand.
0 Likes
Ovide
First Poster
Opties
De update naar UI 7 is de zoveelste update die niet lekker lopen Samsung, het maakt niet uit of het een beveiling is update is of een onderhoudsupdate. En het lijkt er wel op dat Samsung daar eigenlijk niet zoveel interesseert wat wij ervan vinden als gebruiker (persoonlijke ervaring helpdesk van Samsung).

Het klopt update UI 7 batterij sneller leeg is dan de gewend bent van je toestel.
0 Likes
FanvanSamsu
Journeyman
Opties
Hoi Hugo, ik ken dat probleem, alleen wordt er daar niks aan gedaan.
0 Likes