Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Camera lens protector

(Onderwerp aangemaakt op: 11-03-2024 06:52 PM)
1416 Weergaven
Amanda1994
Voyager
Opties
Hi allemaal,
Ik heb een S24 Ultra en ik heb er lens beschermers overheen gedaan. (Zie foto onderaan).
Nu las ik, dat het wel een beetje kwaliteit wegneemt met foto's maken.
Is dit echt zo en is dit verschil dan erg groot?
Ik wil de protectors er wel af halen, maar ik ben zo bang dat er ooit eens een keer krassen/barsten in m'n lenzen gaan komen door per ongeluk laten vallen o.i.d.🙈
Draag wel een hoesje om mijn telefoon, alleen een achterkantje maar geen mapje bijv.

Bechermen jullie de camera lenzen?
En zoja, hoe?😄

image

0 Likes
17 Antwoorden
Amanda1994
Voyager
Opties
Oke, thanks! 😃
0 Likes
MaUssS90
Pathfinder
Opties
Welcome. Je zit rond de €20 voor een hoesje. Zou wel voor een veilige kleur gaan. Heb de book cover van Samsung gehad. De hoekjes laten snel los en op de achterkant zie je de vingers na een dag hard werken
0 Likes
Amanda1994
Voyager
Opties
Hoop geld, maar als hij daarmee goed beschermd is dan is dat echt dikke prima! Beter dan reparatiekosten van een kapotte telefoon haha! Thanks voor de tip!
MaUssS90
Pathfinder
Opties
Zeker. Heb ik ook (gehad) voor de S23U.

Heb nu caseology. Kijk even op Amazon.

Caseology Parallax voor Samsung Galaxy S24 Ultra, [Militaire valbescherming] S24 Ultra Case Ergonomisch 3D Hexa Cube ontworpen hoesje voor Samsung Galaxy S24 Ultra - Navy Violet https://amzn.eu/d/3OBq5Kc

Zelf heb ik nu deze

Caseology Athlex voor Samsung Galaxy S24 Ultra, [Zandsteentextuur], [Valbescherming van militaire kwaliteit], Zijgreeppatronen Telefoonhoesje voor Galaxy S24 Ultra - Active Black https://amzn.eu/d/5cABhPh
0 Likes
Amanda1994
Voyager
Opties
Dat zijn ook mooie hoesjes.
Zie bij sommige hoesjes staan:

De TPU bumper is voorzien van Air Cushion technologie wat in combinatie met de militaire standaard en de verhoogde randen bij de camera en display zorgt voor een optimale bescherming voor je Galaxy S24 Ultra.

Bij het hoesje wat ik stuurde stond dat niet, die jij voor je S23U had.
Ik ga me er even in verdiepen en dan maar bestellen.😄
MaUssS90
Pathfinder
Opties
Ja wat zal ik zeggen. Ik ga gewoon donders zuinig met mij spullen om maar ondanks dat kan er iets ongelukkig vallen. Dan gaat het bij elk hoesje wel iets kapot denk ik.

Caseology en Spigen bevallen mij erg goed en zie dat steeds meer mensen het hebben.

Bovendien kun je vaak bij Amazon nog eens profiteren van €7.50 korting vanaf €25 met een nieuw account. Even in de gaten houden en dan nieuwe accountjes maken
Oplossing
Amanda1994
Voyager
Opties
Ja ik ook, ik ga met alles zuinig om.
Maar je zal zien dat als hij 1x valt dat hij dan ook echt goed ongelukkig valt. 🙈
Vandaar ook die protectors op m'n camera's.
Maar ga dan toch zo'n hoesje bestellen met een wat verhoogde rand voor de camera en display, zodat mocht hij vallen, dat hij op de randen valt haha.