Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Camera lens protector

(Onderwerp aangemaakt op: 11-03-2024 09:04 AM)
1823 Weergaven
Amanda1994
Voyager
Opties
Hi allemaal,
Ik heb een S24 Ultra en ik heb er lens beschermers overheen gedaan. (Zie foto onderaan).
Nu las ik, dat het wel een beetje kwaliteit wegneemt met foto's maken.
Is dit echt zo en is dit verschil dan erg groot?
Ik wil de protectors er wel af halen, maar ik ben zo bang dat er ooit eens een keer krassen/barsten in m'n lenzen gaan komen door per ongeluk laten vallen o.i.d.🙈
Draag wel een hoesje om mijn telefoon, alleen een achterkantje maar geen mapje bijv.

Bechermen jullie de camera lenzen?
En zoja, hoe?😄

image

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Amanda1994
Voyager
Opties
Ja ik ook, ik ga met alles zuinig om.
Maar je zal zien dat als hij 1x valt dat hij dan ook echt goed ongelukkig valt. 🙈
Vandaar ook die protectors op m'n camera's.
Maar ga dan toch zo'n hoesje bestellen met een wat verhoogde rand voor de camera en display, zodat mocht hij vallen, dat hij op de randen valt haha.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

17 Antwoorden
Members_Z6FEMMe
Journeyman
Opties

Beschermglazen op de camera lenzen kunnen idd wel eens wat glare opleveren. Er zit gehard glas op en mocht je nu toch ooit krassen of barsten krijgen in het glas boven de lenzen dan zijn die vrij eenvoudig en goedkoop te vervangen. Het word in het algemeen afgeraden om er een beschermglas overheen te plaatsen. 

0 Likes
Amanda1994
Voyager
Opties
Oke dus beter om eraf te halen?
En mocht het zo zijn dat er krassen of barsten in de camera komen dan is dat makkelijk te vervangen en dus ook niet al te duur?
0 Likes
Members_Z6FEMMe
Journeyman
Opties

klopt, de achterkant hoeft er volgens mij er niet van af bij het vervangen van de glaasjes, reparatie is niet duur. maar goed voordat je de bescherming er weer afhaalt zou ik het gewoon even testen, bij zonlicht en binnenverlichting. Als jij geen rare dingen ziet op de foto's en geen vreemde glare ( lichtvlekken) dan kan je ze ook gewoon laten zitten.

Amanda1994
Voyager
Opties
Super bedankt voor je antwoorden!😄
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedenavond,

Als je een goed hoesje hebt ( achterkant ) dan heb je geen lens bescherming nodig. Het is nooit aan te raden om een extra laag over de camera te plaatsen, zo verlies je kwaliteit.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Amanda1994
Voyager
Opties
Hoi, bedankt voor je reactie. Heb je misschien voorbeelden van goede hoesjes? Ik heb nu gewoon een doorzichtig siliconen achterkantje van smartphonehoesjes.
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Persoonlijk zou ik kiezen voor het merk UAG dan zit je altijd goed.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Amanda1994
Voyager
Opties
Oke, bedankt!
0 Likes
MaUssS90
Pathfinder
Opties
Spigen of Caseology zijn ook perfect