Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Verbinden met Android auto werkt niet

(Onderwerp aangemaakt op: 25-05-2023 09:55 AM)
5583 Weergaven
Iwanvoijen
Pioneer
Opties
Ik heb sinds kort een Samsung S23 en deze kan niet verbinden met Android auto . Krijg de melding dat de verbinding mislukt is. Vandaag een update van de filmware uit laten voeren bij de Skoda dealer en daarna werkt het nog steeds niet. Wie kan mij helpen? Groeten Iwan 
0 Likes
Spring naar oplossing
79 Antwoorden
MartijnK
MegaStar
Opties

@Members_jer7eFc 
Om na te gaan of dit met een update van uit ons kan worden opgelost, kan je het beste een foutrapport indienen via de Samsung Members-app. Mijn collega's van de R&D afdeling ontvangen dan ook een log van jouw telefoon en krijgen hier dan een beter beeld van. Wanneer dit met een update kan worden opgelost zal deze ook zo snel mogelijk worden uitgerold.

Via onze Samsung Members-app kun je een foutrapport indienen. Open de Samsung Members-app en kies voor Ondersteuning, scroll je dan iets naar beneden dan zie staan Foutrapporten.

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
jutjuuh
First Poster
Opties
Goedendag, ik heb hetzelfde probleem. Garage heeft al een update gedaan en nog steeds wil hij het doen. Na maanden en vele dingen proberen wil het navigatiesysteem nog niet werken. De samsung s23 is al even oud en in las al lange tijd geleden over dit probleem. Ik dacht dat het ondertussen wel opgelost zou zijn, maar nog steeds niet. Hopelijk kan het snel opgelost worden, want ik heb bewust hiervoor gekozen en kan nu niet veilig navigeren
0 Likes
Nicoletje
First Poster
Opties
Bij mij exact hetzelfde. ALLES geprobeerd, Werktelefoon S21 verbindt direct, geen enkel probleem in mijn Skoda maar die nieuwe S23 verbindt gewoon niet. Ook op Android Planet lees ik dat veel mensen dit probleem ervaren. Ik wil deze telefoon het liefst inruilen, weg ermee!
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi there, goedemorgen.

Is de telefoon verder ook up-2-date? En hoe wil je de telefoon met de auto verbinden? Via onze Samsung Members-app kun je ook een foutrapport indienen. Mijn collega's van de R&D afdeling ontvangen dan een log van jouw telefoon en krijgen hier een beter beeld van. Hiermee kunnen zij dit verder onderzoeken en nagaan of dit met een update kan worden opgelost, Wanneer dit met een update kan worden opgelost zal deze ook zo snel mogelijk worden uitgerold. 
Daarnaast is het ook belangrijk om dit aan te kaarten bij Google zodat ook zij dit kunnen onderzoeken 😇 

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
jutjuuh
First Poster
Opties
@MartijnK, mijn telefoon is up-2-date. Android auto werkt in de auto alleen met kabel. Al een foutrapport ingediend, maar daar wordt doorverwezen naar de skoda. Deze hebben echter al een update gedaan en kunnen nu ook niets meer dan alleen een heel duur kastje erin zetten. Waar de kosten dan voor mij komen. Dit lijkt me toch niet de bedoeling dan kan ik nog beter een oudere telefoon nemen. Ik hoop toch dat hier snel een betere oplossing voor komt. Wat ik zie is dat dit probleem al maanden bekend is. Ook bij android auto al een melding gemaakt, maar daar nog geen reactie op gehad.
Ik hoop dat dit toch snel opgelost kan worden.
0 Likes
Iwanvoijen
Pioneer
Opties
Ik zie alleen maar dezelfde antwoorden via jou, maar geen oplossingen. Ik verwacht een concrete oplossing en geen open vragen meer. Probleem is wereldwijd bekend, maar zowel Samsung als Skoda doen niks. Waardeloos. #Fail
0 Likes
jutjuuh
First Poster
Opties
Ik sluit me hierbij aan. Daarbij is het volgens mij niet alleen bij skoda of volkswagen. Ik lees over meerdere automerken. Daarbij vind ik best bijzonder dat het probleem grotendeels bij een automerk wordt neergelegd, terwijl oudere modellen het wel gewoon doen bij de navigatiesystemen
0 Likes
DaphneG
Moderator
Moderator
Opties

Hi @Iwanvoijen,

Als het een probleem is wat aan de app kan liggen, kan een foutrapport de oplossing zijn. Zodra er een update kan worden uitgerold om dit probleem te verhelpen, zal dit bekend worden gemaakt.

Groetjes,

Daphne

0 Likes
Iwanvoijen
Pioneer
Opties
Beste Daphne, ook het foutrapport is maanden geleden al ingediend, maar ook hier geen terugkoppeling enkel alleen dat het aan Skoda/Volkswagen ligt. En die wijzen weer terug. Groeten Iwan
0 Likes
DaphneG
Moderator
Moderator
Opties

Er zal aan gewerkt worden om dit te verbeteren. Omdat ik hier geen exacte inzage op heb, kan ik geen voorspelling doen. 

Wat eventueel gedaan kan worden is een volledige reset van jouw toestel. Maak wel een back up zodat je geen gegevens verliest.

Groetjes,

Daphne

0 Likes