Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung s23 ultra maakt geen verbinding met Android Auto

(Onderwerp aangemaakt op: 29-07-2024 04:14 PM)
338 Weergaven
henrie416
Student
Opties
Hallo allemaal,

Heb nu sinds een kleine maand een nieuwe s23 ultra en was er heel blij mee en zeer tevreden. Maar nou heb ik nieuwe werkauto en wou ik natuurlijk auto android met mijn telefoon koppelen met usbc. Maar helaas het werkt niet heb alles geprobeerd. En als je dan op internet zoekt dan lees je dat de s23 en s24 serie allebij niet kunnen connecten via de kabel. Mijn zoontje heeft een s22 en die pakt die wel met de kabel. Heeft iemand nog tips of ideeën? 

Gr henrie 

0 Likes
3 Antwoorden
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @henrie416,

Bedankt voor jouw bericht en nog gefeliciteerd met jouw S23! Is alles up-to-date en heb je Android Auto op jouw auto? Zo ja, zie de onderstaande link voor instructies. Laat weten of het lukt. 

https://bit.ly/2JylXa8

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
henrie416
Student
Opties
Hallo @Ajay

Heb alles geprobeerd maar het werkt helaas niet. Het is misschien een nieuwe update van VW of ik moet terugvallen na s22 ultra want dan doet android auto het wel. En misschien zal ik t.z.t. nog even een vw app downloaden en koppelen met de auto in de hoop dat zij mij een nieuwe update kunnen geven. Maar bedankt voor jou informatie die jij hier op hebt gestuurd.

Gr henrie416
Ajay-A
Community Manager
Opties

Graag gedaan henrie416,

Hou ons op de hoogte en ik wens je alvast een fijn weekend!

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes