Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Verbinden met Android auto werkt niet

(Onderwerp aangemaakt op: 25-05-2023 09:55 AM)
5282 Weergaven
Iwanvoijen
Pioneer
Opties
Ik heb sinds kort een Samsung S23 en deze kan niet verbinden met Android auto . Krijg de melding dat de verbinding mislukt is. Vandaag een update van de filmware uit laten voeren bij de Skoda dealer en daarna werkt het nog steeds niet. Wie kan mij helpen? Groeten Iwan 
0 Likes
Spring naar oplossing
79 Antwoorden
PrudentSnow
First Poster
Opties
Hoi Martijn,
Ik ervaar hetzelfde probleem meerdere kavels gebruikt alle firmware en software de laatste updates gedaan en het werkt niet. Mijn vriendin kan met haar s22 wel verbinding maken (die er eerst ook problemen mee had) en ik kan met mijn s23 niet verbinden met android auto.
Met andere telefoons van andere merken kan ik ook normaal verbinding maken.

Heb je nog een oplossing?

Groet Henk
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @PrudentSnow, goedemorgen.

Via onze Samsung Members-app kun je ook een foutrapport indienen. Mijn collega's van de R&D afdeling ontvangen dan een log van jouw telefoon en krijgen hier een beter beeld van. Hiermee kunnen zij dit verder onderzoeken en nagaan of dit met een update kan worden opgelost, Wanneer dit met een update kan worden opgelost zal deze ook zo snel mogelijk worden uitgerold. 

Daarnaast is het ook belangrijk om dit aan te kaarten bij de app ontwikkelaar, zodat ook zij dit verder kunnen onderzoeken.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
Iwanvoijen
Pioneer
Opties
Hoi Martijn, vandaag zelfs geprobeerd om met een AA wireless dongel verbinding te maken, maar ook dat werkt niet. Je kunt dan nog alleen maar bellen en geen gebruik maken van de navigatie apps. Wordt er inmiddels wel moedeloos van. Is er nu echt geen oplossing hiervoor? Anders is dit echt de laatste Samsung die ik heb gekocht.
Groeten Iwan
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Heb je het toestel ook al eens helemaal teruggezet naar de fabrieksinstellingen? Wanneer je je telefoon terugzet naar de fabrieksinstellingen maak dan eerst een back-up van je telefoon en vergeet WhatsApp daarbij niet 😇 Stel je telefoon vervolgens als nieuw in en zet alleen een back-up terug van je contacten en media bestanden, stel je apps één voor één in vanuit de Google PlayStore en Galaxy Store.

Om na te gaan of dit met een update van uit ons kan worden opgelost, kan je het beste een foutrapport indienen via de Samsung Members-app. Mijn collega's van de R&D afdeling ontvangen dan ook een log van jouw telefoon en krijgen hier dan een beter beeld van. Wanneer dit met een update kan worden opgelost zal deze ook zo snel mogelijk worden uitgerold.

Via onze Samsung Members-app kun je een foutrapport indienen. Open de Samsung Members-app en kies voor Ondersteuning, scroll je dan iets naar beneden dan zie staan Foutrapporten.

Hoe dit verder werkt met een dongel is mij niet bekend, wellicht dat je hiervoor terecht kan bij je dealer 😇

0 Likes
Iwanvoijen
Pioneer
Opties
Ik heb al eens de fabrieksinstellingen terug gezet en ook al een foutrapport ingediend en tot op heden nog steeds geen oplossing.
0 Likes
Members_MTLYqkE
First Poster
Opties

Ik heb een paar weken geleden een s23 gekocht, maar ik heb grote problemen met hem te verbinden met android auto. Ik ben al uren bezig met de helpdesk, maar ze negeren mij gewoon wat een waardeloze telefoon en een waardeloos bedrijf.

MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Members_MTLYqkE, goedemiddag.

Welkom op de Samsung Community en goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Is jouw telefoon verder up-2-date? En geldt dat ook voor het systeem van je auto? Hoe wil je jouw telefoon verbinden met de auto? En krijg je een melding te zien als de telefoon aansluit of koppelt? 

Groeten,

Martijn

0 Likes
Ronaldolde
First Poster
Opties
Android auto werkt niet, kan niet verbinden geeft ie aan. Iemand een oplossing?
Galaxy S23 met vw caddy uit 2021.
0 Likes
PierLeMans
First Poster
Opties
Laat een software update uitvoeren bij de vw garage voor android auto en carplay. Wacht wel op een aanbieding op de vw website. Dit kan veel geld schelen.
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Ronaldolde, goedemorgen.

Goed dat je ons een bericht stuurt. Is jouw telefoon verder helemaal up-2-date? En geldt dat ook voor het systeem van je auto? Hoe verbindt je de telefoon met de auto? Welke melding krijg je te zien als je een verbinding tot stand wilt brengen?

Groeten,

Martijn

0 Likes