Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Smart view wallet case s23 werkt ineens niet meer

(Onderwerp aangemaakt op: 01-08-2023 06:15 PM)
2218 Weergaven
Members_wklPUA0
Apprentice
Opties

Ik heb een maand geleden een smart view wallet case gekocht voor mijn S23. Werkte prima totdat ik vandaag de gsm even uit de case haalde en kort daarna weer terug erin deed. Sindsdien is de aan/uit functie niet meer actief. Het scherm gaat niet meer uit bij het sluiten van de case, de klok verschijnt niet meer bovenin en de gsm gaat ook niet meer aan bij het openen van de case. Wat kan er mis zijn gegaan? Opnieuw opstarten helpt niet, in veilige modus werkt het ook niet. 

0 Likes
Spring naar oplossing
18 Antwoorden
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Members_wklPUA0, goedemorgen. 

Welkom op de Samsung Community en goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Wordt de cover wel herkend door je telefoon? Ziet jouw telefoon de cover ook niet in de Veilige Modus dan ben ik bang dat de cover defect is. 

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Elsbeth2608
First Poster
Opties
Hier hetzelfde probleem! En er is niets verbogen!
DaphneG
Moderator
Moderator
Opties

Hi @Elsbeth2608, welkom op de Community!

Had je de bovenstaande tips van Martijn al eens geprobeerd? Laat het vooral weten of het heeft geholpen!

Groetjes,

Daphne

0 Likes
Keesbeest
Student
Opties
Ik heb ook hetzelfde probleem. Hier is ook niets gebeurd met het hoesje.
Na opnieuw opstarten doet hij het weer enige tijd. En na enkele weken weer hetzelfde probleem. Is er nu al een keer of vier mee gekapt. Is na laatste update begonnen. Ik denk aan een bug in de software.
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Keesbeest,

Bedankt voor jouw bericht. Is jouw toestel ook helemaal up-to-date?

Met groet,

Ajay 

Community Manager
0 Likes
Keesbeest
Student
Opties
Jawel.
Groet Keesbeest
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor jouw reactie Keesbeest,

Heb je geprobeerd het cachegeheugen te verwijderen via het Recoverymenu? Als dit niet het geval is, schakelt jouw toestel uit en houd je de knoppen Volume omhoog, Aan/uit en Home/Bixby ingedrukt totdat u het Android-logo ziet. Na een paar seconden wordt de Recoverymenu opgestart. Selecteer  'Wipe cache partition'' en daarna 'Reboot systeem now'. Laat ons weten of het gelukt is.

Met groet,

Ajay

Community Manager
Oplossing
Members_ws7nE6q
First Poster
Opties

Deze oplossing bleek te werken. Cache legen en weer opstarten. Was na een update voorgevallen.

Opties

voor €50 is deze "originele" cover pure troep denk dat het van dubieuze afkomst is waar er geen quality check is ofzo.

Ik bedoel het is maar een cover met samsung logo, en nfc.... hoe kunnen zoveel mensen problemen ondervinden. Ik heb trouwens ook deze cover besteld bij MM en na een week ook nutteloos geworden.

echt belachelijk

0 Likes