Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Smart view wallet case s23 werkt ineens niet meer

(Onderwerp aangemaakt op: 01-08-2023 06:15 PM)
2208 Weergaven
Members_wklPUA0
Apprentice
Opties

Ik heb een maand geleden een smart view wallet case gekocht voor mijn S23. Werkte prima totdat ik vandaag de gsm even uit de case haalde en kort daarna weer terug erin deed. Sindsdien is de aan/uit functie niet meer actief. Het scherm gaat niet meer uit bij het sluiten van de case, de klok verschijnt niet meer bovenin en de gsm gaat ook niet meer aan bij het openen van de case. Wat kan er mis zijn gegaan? Opnieuw opstarten helpt niet, in veilige modus werkt het ook niet. 

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Members_ws7nE6q
First Poster
Opties

Deze oplossing bleek te werken. Cache legen en weer opstarten. Was na een update voorgevallen.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

18 Antwoorden
Kees59
Big Cheese
Opties
Haal de case eraf en zet de de telefoon uit en start het opnieuw op. Zet het weer uit en doe de case er weer op en start opnieuw op.
0 Likes
Members_wklPUA0
Apprentice
Opties

Dat helpt helaas allemaal niet...

0 Likes
Kees59
Big Cheese
Opties
Foutje, had met meldingen van de cover temaken
0 Likes
Kees59
Big Cheese
Opties
Heb je het ook erop gezet toen de telefoon aan was
0 Likes
Members_wklPUA0
Apprentice
Opties

Aan, uit, heb alles geprobeerd. Ik krijg het niet meer aan de gang. Het heeft een maand prima gewerkt totdat ik de gsm er uithaalde (terwijl hij aan was) en even later terug er in deed. Toen werkte het niet meer.

0 Likes
Kees59
Big Cheese
Opties
Ken je iemand die een s23 heeft? Of probeer het in de winkel waar je hebt gekocht of kan uitproberen.
0 Likes
Members_wklPUA0
Apprentice
Opties

Ken niemand anders met S23 en ik heb het online gekocht bij CoolBlue dus ga morgen contact opnemen met hen. 

Kees59
Big Cheese
Opties
Winkel in de buurt?
0 Likes
Kees59
Big Cheese
Opties
Nog een vraag . Heb het weleens in de veilige modus geprobeerd of het dan wel werkt? Ik weet niet of bij alle samung telefoon hetzelfde is. Opnieuw opstarten en als het logo ziet de min toets indrukken en vast houden. Je ziet links onder dan veilige modus. Probeer dan de case weer en kijk of het danwel werkt.
0 Likes