Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Belachelijke klantenservice

(Onderwerp aangemaakt op: 20-03-2024 10:15 PM)
284 Weergaven
Nick_89
First Poster
Opties

Beste medewerkers van Samsung, hebben jullie enig idee hoe belachelijk slecht jullie klantenservice geregeld is...?!?!

Ik heb juni vorig jaar een bestelling geplaatst bij jullie voor een Galaxy S23+, mede vanwege de mooie horloge actie welke erop zat. Die bestelling zou met 1 week geleverd worden, maar na 3 weken wachten krijg ik bericht dat de levertijd ineens is opgelopen naar 6 tot 9 weken, wegens het succes (??) van de actie.

Paar weken later wordt plotseling, zonder enig bericht mijn bestelling geannuleerd. Daarover ben ik met jullie in contact getreden, en zijn we vrij snel tot een akkoord gekomen m.b.t. een schadeloosstelling. Echter zijn de toegezegde vouchers tot de dag van vandaag niet uitgekeerd...?!?!

Ik heb de afgelopen tijd veelvuldig via Whatsapp en telefoon met jullie contact gehad, maar telkens nergens op uitgedraaid. Één collega snapte uiteindelijk mijn ergernis volledig en heeft hierin meegedacht, echter heeft een andere collega van jullie doodleuk besloten om jullie interne dossier te sluiten... Ik weet niet precies hoe het bij jullie werkt, maar die ene collega die het juist snapte heeft me daarop volgend direct terug gebeld dat het helaas uit zijn handen was en hij er ook niets meer aan kon veranderen...

Volgend daaraan heb ik telefonisch een maand geleden bij jullie een officiële klacht ingediend, ik vind dat ik daar nog zeeeeer veel geduld voor heb gehad. Meermaals gevraagd of de klacht werkelijk was ingediend, waarop met Ja geantwoord werd en ik (helaas weer) moest wachten op jullie reactie. Tot op heden wederom niets gehoord.

Ik heb in ieder geval van de Whatsapp gesprekken de volledige geschiedenis bewaard, maar volgens mij staat bij jullie ook alles netjes geregistreerd onder SPEC-69040.

Hopende hiermee op een betere response vanuit Samsung.

0 Likes
10 Antwoorden
Mailootje
Pioneer
Opties
Nou het ergste is.. De klanten service als je hun belt. Mensen snappen je niet. Spreken niet fatsoenlijk Nederlands. Heb daarop niks tegen, maar dat ze je niet verstaan of dat je hun niet kan verstaan vind ik niet echt kunnen voor een multi biljoenen bedrijf. Soms erg traag of ze zeggen dat ze een momentje nodig hebben om je daarna weer met andere onzin verhaaltjes vol te gooien etc etc.

Klanten service mag inderdaad een stuk beter geregeld worden. Ik ben meestal direct Engeland voor service. Met een hoop dingen kunnen ze mij beter helpen dan hier van Nederland.
0 Likes
skeebs
Voyager
Opties
ja bellen is echt niet aan te raden...
0 Likes
Mailootje
Pioneer
Opties
Heb al meerdere keren moeten bellen... Maar de laatste keer dat ik heb gebeld hoorde ik iemand de afwas doen op de achtergrond 😅 ik hoorde niemand etc. Ik roepen, maar bleef maar afwas horen op de achtergrond. Heb voor de fun 2 min gewacht en geluisterd wat er gebeurde.

De klanten service is vrijwel niet te gebruiken. Aangezien je alleen maar capibaras aan de telefoon krijgt...

Ref:

https://vm.tiktok.com/ZIJnQ6o19/
skeebs
Voyager
Opties

ik probeer niet gemeen te klinken maar ik krijg ook een domme buitenlandse vrouw steeds aan de telefoon die niet eens goed nederlands sprak, mij mijn korting liet mislopen en daarna de telefoon ophing omdat ik aannam dat het te heet onder de voeten werd, belde ik terug kreeg ik haar dochter aan de lijn leek wel.

telefonisch is het echt kansloos en zelfs meer kans dat je dingen fout gaat doen daardoor. meer dan schandalig. de manier waarop ik wel geholpen werd was via facebook messenger en overigens via hier ook wel hulp.

voor de misgelopen korting kon niemand wat doen en besloot ik maar meer te betalen wat door die mevrouw aan de telefoon kwam.

(ik heb geen tiktok en ik vertrouw tiktok niet dus die open ik niet 😅)

0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Members_l2eBVuu,

Bedankt voor jouw bericht en feedback, Ik heb jouw feedback over onze klantenservice doorgegeven aan de juiste afdeling. Voor jouw vouchers heeft de hoofd van de afdeling zich er nu op gericht, zodat je jouw vouchers zo snel mogelijk ontvangt. Bedankt voor jouw geduld.

Met groet,

Ajay

Community Manager
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Mailootje,

Kan je voor mij de datum en tijdstip doorgeven van jouw gesprek?  Geef ook via een privébericht jouw e-mailadres door. Ik controleer het dan intern of je jouw gesprek kunnen achterhalen zodat we het na kunnen luisteren.

Met groet,

Ajay

Community Manager
Mailootje
Pioneer
Opties
Ik kan je echt niet zo zeggen wanneer dar gesprek was. Dit is misschien al een jaar geleden of langer.

Het was rond om 6 uur of later. Weet niet als jullie alle gespreken kunnen zien?

Het was volgensmij tijdens de corona tijd.
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor jouw reactie Mailootje,

Meestal kunnen we dan het gesprek nog terugluisteren. Laat weten als je dit nog wilt laten gebeuren.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Nick_89
First Poster
Opties
Ajax, bedankt, maar dat hoor ik dus werkelijk al maaaaaanden, en er volgt niets. En als er dan iets volgt, dan is het werkelijk een belachelijk aanbod wat nergens op slaat voor iemand die al 9 maanden wacht op hetgeen hem in juli vorig jaar toegezegd is! Onlangs wederom door jullie klantenservice benaderd met een belachelijk aanbod wat nergens op slaat, en vervolgens moet het weer naar jullie hoofd van de afdeling...

Als ik zo onbeschoft en direct mag zijn: laat jullie hoofd van de afdeling maar contact met me opnemen, ik denk dat we er dan wel uit komen. Ik heb hierom al vaker verzocht, aangezien ik met de standaard antwoorden van jullie klantenservice gewoonweg niets verder kom...
0 Likes