Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Muziek als ringtone

(Onderwerp aangemaakt op: 31-07-2023 04:17 PM)
281 Weergaven
Galaxy-538
First Poster
Opties
Mij is bekend hoe ik muziek als ringtone kan instellen, echter.... Door een eigen fout heb ik de 2 sim bestandjes die onder de ringtones zitten verwijderd. Hierdoor kan ik geen muziekfiles doorzetten naar sim1 in mijn ringtonebestand.
WIE KAN MIJ ZEGGEN HOE IK DEZE WEER TERUG KAN ZETTEN.
DANK !
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Galaxy-538, goedemorgen.

Om wat voor bestanden gaat het precies? Heb je ook al een back-up teruggezet? Maakt dit geen verschil dan zal een reset de volgende stap worden. Wanneer je je telefoon terugzet naar de fabrieksinstellingen maak dan eerst een back-up van je telefoon en vergeet WhatsApp daarbij niet 😇 Stel je telefoon vervolgens als nieuw in en zet alleen een back-up terug van je contacten en media bestanden, stel je apps één voor één in vanuit de Google PlayStore en Galaxy Store.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
1 Antwoord
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Galaxy-538, goedemorgen.

Om wat voor bestanden gaat het precies? Heb je ook al een back-up teruggezet? Maakt dit geen verschil dan zal een reset de volgende stap worden. Wanneer je je telefoon terugzet naar de fabrieksinstellingen maak dan eerst een back-up van je telefoon en vergeet WhatsApp daarbij niet 😇 Stel je telefoon vervolgens als nieuw in en zet alleen een back-up terug van je contacten en media bestanden, stel je apps één voor één in vanuit de Google PlayStore en Galaxy Store.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes