Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Prijs verlaagd S23+ heb ik 2 stuks net binnen

(Onderwerp aangemaakt op: 26-04-2023 11:27 AM)
341 Weergaven
AliAb
Explorer
Opties
Ik heb afgelopen vrijdag en zaterdag twee samsung galaxy S23+ besteld bij webshop en heb ik ze net binnen en vandaag wil ik kijken voor hoesje zie ik dat de telefoons 60 euro in prijs zijn verlaagd, krijg ik de prijs verschil nog terug ? 
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Neo001
Legend
Opties

Ik had een vergelijkbare ervaring met de Galaxy Watch 4 Classic, de prijs ging omlaag nadat ik het horloge had ontvangen. Toen ik contact opnam met Samsung Support, zeiden ze dat het geld niet kan worden teruggegeven. De prijs van een product kan elke dag veranderen. Mogelijk bieden ze een kortingscode voor uw volgende aankoop. Roep Samsung Support op en controleer de beschikbare opties.

U kunt er echter voor kiezen om de telefoons te retourneren en opnieuw te bestellen tegen de gereduceerde prijs.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

7 Antwoorden
Oplossing
Neo001
Legend
Opties

Ik had een vergelijkbare ervaring met de Galaxy Watch 4 Classic, de prijs ging omlaag nadat ik het horloge had ontvangen. Toen ik contact opnam met Samsung Support, zeiden ze dat het geld niet kan worden teruggegeven. De prijs van een product kan elke dag veranderen. Mogelijk bieden ze een kortingscode voor uw volgende aankoop. Roep Samsung Support op en controleer de beschikbare opties.

U kunt er echter voor kiezen om de telefoons te retourneren en opnieuw te bestellen tegen de gereduceerde prijs.

Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemiddag en welkom op het Samsung forum.

Wat vervelend om te horen dat je ervaring niet optimaal is. Helaas veranderen de prijzen continue dus hier is verder niks aan te doen. Dus het verschil in prijs krijg je helaas niet terug.

Heb je trouwens al op de promotie pagina gekeken? Dit staat hier geheel los van trouwens🙂 Er loopt een leuke promotie voor de Samsung S23 serie op dit moment.

https://www.samsung.com/nl/promo/

Ik hoop dat je ondanks alles van je telefoon geniet en als je nog vragen hebt stel ze gerust😁
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
AliAb
Explorer
Opties
Bedankt voor je reactie maar is binnen paar dagen en geen weken geleden, ik zou op prijs stellen als samsung mijn bv paar hoesje aanbied I.pv 120 euro dat ik mis .
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Helaas is dat geen mogelijkheid, de prijzen veranderen continue. Het is erg jammer dat de prijs omlaag is gegaan maar daar is verder niks aan te doen.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @AliAb, goedemorgen.

Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Wat gaaf om te lezen dat je voor de S23+ hebt gekozen, 2x zelfs 💙 Wij hebben helaas niet de mogelijkheid om dit achteraf te corrigeren. Wel zou je de huidige bestelling terug kunnen sturen en deze opnieuw plaatsen voor de gunstigere prijs.

Stuur mij anders een privé berichtje(https://bit.ly/3BoC5B0) met het ordernummer, dan zoek ik je gegevens erbij en kijk ik met je mee.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
AliAb
Explorer
Opties
Hallo Martijn, ik wil je privé bericht sturen maar lukt het niet .
Freckles
Pioneer
Opties
Als u iets koopt op afstand, moet de verkoper u informeren over onder andere het product en de bedenktijd. In veel gevallen krijgt u een bedenktijd van 14 dagen waarbinnen u de koop ongedaan kunt maken.