Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Probleem na update One UI 6.1

(Onderwerp aangemaakt op: 09-10-2024 08:26 PM)
762 Weergaven
EchtEddy
Apprentice
Opties
Ik heb al 2 weken last van dit probleem.
Meldingen zoals Whatsapp of mail komen met een geluid binnen, maar staan niet weergeven. Fabriekinstellingen helpen ook niet.
Iemand herken dit probleem?
(Na een update van One UI 6.1.1)
image

5 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedenavond,

Ik snap die screenshot niet, waarom is alles leeg? Heb je een thema toegepast?
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
EchtEddy
Apprentice
Opties
Er is geen sprake van een thema of een iets met de instellingen.
Alleen na een update van One UI werkt sommige knoppen zoals op de screenshot niet meer.
Zoals de zaklamp, bluetooth of vliegtuigmodus.
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Dat is wel heel apart.

Heb je al via instellingen > apps > Startpagina OneUI > opslag > gegevens wissen gedaan? Dit zou kunnen helpen.

Anders even in het menu de software button uitschakelen lang ingedrukt houden totdat er veilige stand staat. En daarin opstarten, werkt het dan wel?

Anders even via het recovery menu de systeemcache wissen.

Van Google:

Om de systeemcache op een Samsung Galaxy S23 Ultra te wissen via het recoverymenu, volg je deze stappen:Schakel het apparaat uit: Houd de aan/uit-knop en de volume-omlaagknop ingedrukt en selecteer 'Uitschakelen'

Verbind met een computer of oplader: Sluit je telefoon aan op een computer met een USB-C-kabel.

Start in recoverymodus: Houd de volume omhoog-knop en de aan/uit-knop tegelijkertijd ingedrukt totdat het Samsung-logo verschijnt, en laat dan los.

Wis cachepartitie: Gebruik de volumeknoppen om naar 'Wipe cache partition' te scrollen en selecteer met de aan/uit-knop

.Bevestig en herstart: Selecteer 'Yes' om te bevestigen en kies daarna 'Reboot system now' om opnieuw op te starten.

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
EchtEddy
Apprentice
Opties
Rond 11 uur heb ik de aan en uitknop geprobeerd.
Tot nu toe gaat het goed. De knoppen doen het weer.
Helaas heb ik alles geprobeerd en vaak kwam het probleem terug. Ik zou het morgenochtend het wel weer zien.
Is er ook bekend of het wordt opgelost met de volgende update?
0 Likes
Alice
Moderator
Moderator
Opties

Hoi @EchtEddy,

Goed dat je in ieder geval al een aantal dingen hebt geprobeerd. Mocht het probleem toch terugkomen, zet dan jouw telefoon in de Veilige modus: https://bit.ly/2ReyK2G. Er is een kans dat een app van een andere ontwikkelaar de oorzaak is van dit probleem. Mocht dit zo zijn, dan gebeurt dit niet tijdens de Veilige modus en kan je één voor één apps verwijderen tot je de boosdoener hebt gevonden. 

Groetjes,

Alice

rsz-846676
0 Likes