Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Oproepen komen niet door bij sim 2

(Onderwerp aangemaakt op: 26-06-2024 11:10 AM)
804 Weergaven
tybile
Student
Opties
Onlangs een e sim kaart, zakelijk, in mijn s23 gestopt. Echter oproepen op mijn zakelijke nummer, sim2, komen niet binnen. Uitgaande oproepen kan ik wel via sim 2 laten lopen. Bij elke uitgaande oproep kan ik kiezen welke sim ik wil gebruiken. Al meerdere keren netwerkinstellingen geteset voor beide sim, maar inkomende oproepen blijven niet binnen komen. Dubbele sim altijd aan, kan ik niet instellen. Meerdere keren geprobeerd aan te zetten, maar krijg elke keer de melding dat het niet gelukt is. Wat nu? Ik wil graag ook de inkomende oproepen van mijn zakelijke nummer kunnen ontvangen ipv 2e toestel
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
tybile
Student
Opties
Bedankt Onno voor het meedenken. Wifi bellen stond ook voor beide sim kaarten ingesteld en sim 2 is geschikt voor het ontvangen van oproepen.
Het vreemde is dat ik nu wel oproepen via sim.2 ontvang, nadat ik wat uitgaande oproepen heb gedaan met sim 1 en met sim 2

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

1 Antwoord
Oplossing
tybile
Student
Opties
Bedankt Onno voor het meedenken. Wifi bellen stond ook voor beide sim kaarten ingesteld en sim 2 is geschikt voor het ontvangen van oproepen.
Het vreemde is dat ik nu wel oproepen via sim.2 ontvang, nadat ik wat uitgaande oproepen heb gedaan met sim 1 en met sim 2