op 23-01-2025 08:49 AM
Goedemorgen en alvast bedankt voor de tijd om dit te lezen en wellicht te reageren!
Ik heb mijn Galaxy S23 op 2 februari 2023 gekocht.
Nu kwam ik er 3 dagen geleden achter dat mijn batterij heel raar deed.
Van 54% ging hij in 1x uit en was hij leeg.
ander momenten kon hij een uur lang op 1% blijven staan
en zo nu en dan bleef hij op 21% ook als ik hem aan het opladen ben.
na mijn telefoon uit en aan te zetten stond de batterij in ene op 90%
na diverse resets, mocht dit helaas niet baten.
Gisteren haalde ik mijn hoesje eraf en zag ik dat mijn achterkant bol stond en niet helemaal goed meer aansluit op de telefoon.
Dit geeft mijn het idee dat mijn batterij is opgezet/opgeblazen?
Nu heb ik dit probleem af en toe langs zien komen, maar daarnaast ook het bericht dat dit niet onder de garantie valt?
Nu heb ik altijd alleen officiële opladers gebruikt van Samsung zelf.
Kan iemand mij hier bij helpen? daarnaast, al zou ik naar een service center gaan, is dit iets wat ter plekke gerepareerd kan worden? ik woon namelijk niet echt in de buurt dus rij liever geen 2x
Alvast bedankt!
Groetjes
Opgelost! Ga naar oplossing.
23-01-2025 09:12 AM - bewerkt 23-01-2025 09:13 AM
Hoi @Kuperus , gewoon laten ophalen voor reparatie en niet te lang mee wachten!
https://www.samsung.com/nl/support/repair/booking/
Zou hem vandaag meteen aanmelden als ik jou was. Je hebt gewoon 2 jaar garantie.
Als je originele laders hebt gebruikt is er niks aan de hand, en als het toestel verder geen schade vertoont.
op 24-01-2025 01:37 PM
Bedankt voor jouw reactie Members_1m9FjFi,
Er is groot kans dat het bij de Service Center niet dezelfde dag klaar is. Door dat ze o.a. meerdere onderdelen moeten bestellen, afhankelijk wat er intern allemaal moet verwisseld worden. Je kan ons gerust op de hoogte houden van jouw herstelling. Ik hoop dat het gauw is hersteld!
Met groet,
Ajay
23-01-2025 09:12 AM - bewerkt 23-01-2025 09:13 AM
Hoi @Kuperus , gewoon laten ophalen voor reparatie en niet te lang mee wachten!
https://www.samsung.com/nl/support/repair/booking/
Zou hem vandaag meteen aanmelden als ik jou was. Je hebt gewoon 2 jaar garantie.
Als je originele laders hebt gebruikt is er niks aan de hand, en als het toestel verder geen schade vertoont.
op 23-01-2025 09:32 AM
op 24-01-2025 01:37 PM
Bedankt voor jouw reactie Members_1m9FjFi,
Er is groot kans dat het bij de Service Center niet dezelfde dag klaar is. Door dat ze o.a. meerdere onderdelen moeten bestellen, afhankelijk wat er intern allemaal moet verwisseld worden. Je kan ons gerust op de hoogte houden van jouw herstelling. Ik hoop dat het gauw is hersteld!
Met groet,
Ajay