Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Bellen via wifi doet niks meer

(Onderwerp aangemaakt op: 17-01-2025 12:17 PM)
338 Weergaven
corne1987
First Poster
Opties
Sinds een week doet bellen via wifi niks meer, wat ik ook probeer...telefoon is up to date, icoon staat aan...

Voor mijn werk op zee liggen wij te ver van de bewoonde wereld en hebben daarom dus geen bereik, normaal gesproken doet bellen via wifi het dan ook gewoon en komt gelijk het symbool rechts bovenin te staan, maar sinds een week niet meer... 

Nu heb ik denk ik alles wel geprobeerd maar wie weet heeft 1 van jullie hier de oplossing.

Misschien geeft het ermee te maken dat mijn telefoon vorige week een keer leeg was ofzo ????

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
mollie319
Big Cheese
Opties
Hoi

Het enige wat ik zo kan bedenken is of de Bellen via Wi-Fi op voorkeur Wi-Fi staat ingesteld.

Soms staat deze wel eens op voorkeur VoiP ingesteld, kan me voorstellen dat dat niet gaat werken.

Telefoon app - 3 puntjes rechtsboven - instellingen

Ga naar Bellen via Wi-Fi en tik daarop en stel deze in op voorkeur Wi-Fi1737122284855.jpg

Peace & Β ωild!
In This Galaxy, On My Galaxy and Beyond!
Alledaags: S25 Ultra/Z Fold6, Watch Ultra, Galaxy Ring, Book4 360, Tab S10 Ultra, Buds3 Pro, SmartTags2
Familie: Z Fold5, Watch7, Tab S9, Buds3 Pro

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

2 Antwoorden
Oplossing
mollie319
Big Cheese
Opties
Hoi

Het enige wat ik zo kan bedenken is of de Bellen via Wi-Fi op voorkeur Wi-Fi staat ingesteld.

Soms staat deze wel eens op voorkeur VoiP ingesteld, kan me voorstellen dat dat niet gaat werken.

Telefoon app - 3 puntjes rechtsboven - instellingen

Ga naar Bellen via Wi-Fi en tik daarop en stel deze in op voorkeur Wi-Fi1737122284855.jpg

Peace & Β ωild!
In This Galaxy, On My Galaxy and Beyond!
Alledaags: S25 Ultra/Z Fold6, Watch Ultra, Galaxy Ring, Book4 360, Tab S10 Ultra, Buds3 Pro, SmartTags2
Familie: Z Fold5, Watch7, Tab S9, Buds3 Pro

Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @corne1987,

Bedankt voor jouw bericht. Je verwacht natuurlijk dat de functie het gewoon doet. Ik hoop je verder te kunnen helpen. Heb je het advies van mollie319 kunnen uit proberen?

Met groet,

Ajay

Community Manager