Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Google Maps.

(Onderwerp aangemaakt op: 10-08-2023 06:36 AM)
2381 Weergaven
Gerjanne
Voyager
Opties
Goedemorgen ik heb even een vraag hoe kan ik google maps gebruiken op mijn vergrendelscherm. 
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Neo001
Legend
Opties

Het werkt door op de aan / uit-knop te klikken. Dit werkt alleen als de app op de voorgrond (actief) stond toen ik het scherm vergrendelde.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

5 Antwoorden
Neo001
Legend
Opties

Ik heb Inhoud weergeven ingeschakeld in Instellingen > Meldingen > App-meldingen > Maps > Meldingen vergrendelscherm.

Als ik het scherm uit- en weer aanzet, als de navigatie aanstaat en de app actief is, zie ik hem schermvullend op het vergrendelscherm. Ik kan de telefoon uit- en weer inschakelen en de navigatie blijft actief op het vergrendelingsscherm.

Als de app op de achtergrond is terwijl de telefoon is vergrendeld, verschijnt navigatie als melding op het vergrendelingsscherm. Als ik op de melding klik, wordt me gevraagd de telefoon te ontgrendelen.

Controleer of het inschakelen van Toon Inhoud weergeven op Lockscreen voor Maps ook voor u werkt. Ik heb een S22+.

0 Likes
Gerjanne
Voyager
Opties
Bij mij wordt ie niet schermvullend helaas hoe kan ik dat veranderen zie hem wel als melding maar schermvullend doet ie niet
0 Likes
Neo001
Legend
Opties

In Google Maps zie ik geen vergrendelschermgerelateerde instellingen. Wellicht dat iemand op dit forum met S23 dit kan nakijken en beantwoorden.

0 Likes
Gerjanne
Voyager
Opties
Oke maar vind raar dat het bij jou wel werkt kwa schermvullend maar moet je hem dan eerst ontgrendelen als je het schermvullend wil of werkt bij jou als je alleen de aan en uit knop indrukt.
0 Likes
Oplossing
Neo001
Legend
Opties

Het werkt door op de aan / uit-knop te klikken. Dit werkt alleen als de app op de voorgrond (actief) stond toen ik het scherm vergrendelde.