Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Volledige back up s23 ultra werkt niet

(Onderwerp aangemaakt op: 05-01-2025 10:51 AM)
381 Weergaven
hmida
Journeyman
Opties
Goedemiddag, 

Ik moet ivm een reparatie mijn telefoon resetten en wil een back up maken van mijn telefoon inclusief de huidige instellingen (mappen met apps, achtergrondinstellingen, google authenticator, accountinstellingen in de verschillende apps). Nu heb ik op mijn computer een back up gemaakt via smart switch en back up via Google drive. Deze heb ik op een andere telefoon gezet (geen s23 ultra) , maar dan behoud deze niet dezelfde instellingen (apps worden niet in mappen geplaatst. Geen achtergrond , in alle apps opnieuw moeten inloggen). Weet iemand hoe ik een volledige back up kan maken zonder weer uren kwijt te zijn met alles opnieuw in te stellen?

Alvast bedankt voor de hulp!
0 Likes
2 Antwoorden
Moootje
Samsung Members Star ★★
Opties

Helaas kan dat niet (zover ik weet). ik maak zelf altijd van de mappen in mijn apps scherm en dergelijke screenshots zodat ik deze weer redelijk snel terug kan zetten .

Voor het makkelijk snel inloggen in de apps kun je gebruik maken van Samsung Pass. (als je hier al gebruik van maakt; let op, zet voor de reset de synchronisatie met de cloud aan)

Opties
Ik vroeg me af, waarom het niet mogelijk is om een soort 1 op 1 kopie van de hele telefoon te maken! Net als met Windows. Waar je creëert een iso bestand en dan met een paar simpele stappen, kan je alles gelijk herstellen! Als je dit kon doen met Android telefoons....
0 Likes