Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Geen gps met Google Maps/Android Auto

(Onderwerp aangemaakt op: 19-02-2023 09:04 AM)
2045 Weergaven
Mvme88
Explorer
Opties

Ik heb net de nieuwe S23 aangeschaft, leuke telefoon echter werkt google maps niet meer. Mijn locatie staat aan maar de app zegt van niet als ik hem wil aansluiten op mijn auto met Android auto doet de maps het niet. Mega irritant want ik heb nu gewoon geen navigatie. Is dit een bekend probleem? Wanneer wordt dit opgelost? Ik mag hopen snel want dat zijn toch wel basic dingen. Had ik nu toch beter de Google pixel kunnen nemen? 

0 Likes
Spring naar oplossing
24 Antwoorden
Mvme88
Explorer
Opties
Ik heb de apps er nu eerst afgegooid en weer opnieuw gedownload. Ik ga dat eerst testen, want rebooten is wel echt het laatste wat ik wil doen...
0 Likes
Neo001
Legend
Opties

Probeer naast het opnieuw installeren van de apps ook alle instellingen te resetten en je telefoon opnieuw op te starten.

Oplossing
Mvme88
Explorer
Opties
Ik heb de apps van mijn telefoon gehaald en opnieuw geïnstalleerd. Hij doet het nu!!! Ik ben weer compleet. Bedankt voor de tips en het meedenken.
Members_VPpJ8Kr
First Poster
Opties

Hoi,

Heb je al je apps van je telefoon gehaald? Of alleen google maps. Sinds gisteren een nieuwe telefoon en alles ingesteld, zit eigenlijk niet te wachten om alles er weer af te halen.

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Members_VPpJ8Kr, goedemorgen. 

Goed dat je ons een bericht stuurt. Is jouw telefoon ook bijgewerkt met de laatste update? Staat de optie voor locatie ook ingeschakeld in het controle paneel? Wanneer je het icoontje van Locatie in het controlepaneel even vasthoudt, word je ook doorgestuurd naar de Instellingen hiervan. Hier kan je de App-machtigingen en Locatie-services ook instellen of aanpassen.

Houd jeons op de hoogte?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes