Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Geen gps met Google Maps/Android Auto

(Onderwerp aangemaakt op: 19-02-2023 09:04 AM)
2083 Weergaven
Mvme88
Explorer
Opties

Ik heb net de nieuwe S23 aangeschaft, leuke telefoon echter werkt google maps niet meer. Mijn locatie staat aan maar de app zegt van niet als ik hem wil aansluiten op mijn auto met Android auto doet de maps het niet. Mega irritant want ik heb nu gewoon geen navigatie. Is dit een bekend probleem? Wanneer wordt dit opgelost? Ik mag hopen snel want dat zijn toch wel basic dingen. Had ik nu toch beter de Google pixel kunnen nemen? 

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Mvme88
Explorer
Opties
Ik heb de apps van mijn telefoon gehaald en opnieuw geïnstalleerd. Hij doet het nu!!! Ik ben weer compleet. Bedankt voor de tips en het meedenken.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

24 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemorgen,

Dit is geen bekend probleem, heb je soms SmartSwitch gebruikt? Instellingen en apps overgezet?
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Mvme88
Explorer
Opties
0 Likes
Mvme88
Explorer
Opties
Hi Onno, de machtiging staat op altijd.
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Zou je nog antwoord kunnen geven op mijn vraag?
Mvme88
Explorer
Opties
Hij maakt wel de connectie met mijn auto en ik kan gewoon spotify luister bv. Maar bij maps geeft hij een foutmelding dat de locatie niet aanstaat (terwijl deze dus wel aanstaat).
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Een artikel op een third party website zegt helaas niet zoveel. Er kunnen veel factoren zijn waarom gebruikers problemen hebben. SmartSwitch is er 1 van. Vandaar mijn vraag.

Wat was je vorige telefoon?
SmartSwitch gebruikt? Zoja instellingen en apps meegenomen?

Zo komen we erachter hoe Google maps is ingesteld.
Mvme88
Explorer
Opties
Sorry Patrick! Ik heb geen smartswitch gebruikt. Wel de apps overgezet, maar via samsung zelf.
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Overgezet van welk apparaat?
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Ik zou even een fabrieksherstel doen en niks overzetten, gelijk google maps testen en kijken of het dan wel werkt.

Kijk ook of er software updates zijn die je kunt uitvoeren voor de telefoon en voor je apps.