Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Draadloos opladen stopt ineens

(Onderwerp aangemaakt op: 16-07-2023 06:35 AM)
540 Weergaven
Fré87
Journeyman
Opties
Ik leg mijn Samsung S23 Ultra op de originele draadloze lader van Samsung als ik ga slapen. https://www.mediamarkt.be/nl/product/_samsung-draadloze-lader-15-w-zwart-ep-p2400tbegeu-1997247.html

8 op 10 nachten is is 's morgens mooi 100% opgeladen. 
Maar die andere keren sta ik op en dan staat het batterij niveau op 55%, 42%, 68%, ... Heel random dus. 
Eerst dacht ik ik duw hem misschien een setje scheef want hij staat op mijn nachtkastje vlak naast me. Nu heb ik hem deze nacht op de keuken tafel gelegd en hij heeft na de hele nacht opladen 55%.
0 Likes
8 Antwoorden
Fré87
Journeyman
Opties
Dat het traag oplaad vind ik niet erg, ik slaap een 6 tal uren en dan is die altijd opgeladen
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Fré87, goedemorgen. 

Ligt je telefoon verder wel goed op de oplader? En staat de optie voor snel draadloos opladen ook ingeschakeld? 

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Fré87
Journeyman
Opties
Hij ligt er perfect op. Als ik de optie snel draadloos opladen uitzet dan laad hij wel elke keer netjes tot 100% op
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Dit is niet helemaal de bedoeling. Maak je misschien gebruik van Routines en Standen? Ook kan je via de Samsung Members-app het één en ander testen. Open de Members-app en ga naar Ondersteuning, kies hier voor Diagnoses en selecteer de test voor het Draadloos opladen. Hoe is het resultaat hier?

Groeten,

Martijn

0 Likes
Fré87
Journeyman
Opties
Ik maak helemaal geen gebruik van routines en standen. Bij de diagnose zegt hij "normaal".
Ik heb deze S23 Ultra nu 1 maand in gebruik en kom van jaren OnePlus gebruiker te zijn, heb nog heel hard getwijfeld en ik heb al een aantal posts hier gemaakt over rare dingen in deze telefoon en dag zijn dan niet al de rare dingen... In wou dat ik mijn keuze kon veranderen...
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Heb je jouw telefoon ingesteld met een back-up vanaf je vorige telefoon? Om na te gaan of dit opgelost kan worden, hebben wij ook de mogelijkheid om op afstand met je mee te kijken. Je kan dan een afspraak voor een Hulp-op-Afstand-sessie maken, één van mijn collega's belt je dan terug en kijkt op afstand met je mee. Mijn collega kan daar waar nodig ook een aanpassing of wijziging doorvoeren. Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/2OhhbuU

Groeten,

Martijn

0 Likes
Fré87
Journeyman
Opties
Beste Martijn,

Ik denk dat het moeilijk zal zijn om de hele nacht mijn telefoon te gaan monitoren 🤔
Deze telefoon is zonder backup ingesteld.
Ik stel voor dat Samsung eens een telefoon neemt en zelf de test doet 😉
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Uiteraard zitten wij niet stil en blijven we ons ook bezighouden met het verbeteren van de gebruikerservaring. Je hoeft het toestel ook niet in de gaten te houden wanneer je deze een nachtje op de oplader en in de Veilige Modus hebt opgestart. 

Wellicht dat je telefoon wel verbinding maakt of de lader herkend maar dat deze er toch niet helemaal goed op ligt 😇 

Houd het goed in de gaten!

Groeten,

Martijn

0 Likes