Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Geluid van melding zonder melding te hebbe

(Onderwerp aangemaakt op: 08-10-2023 06:24 AM)
11019 Weergaven
fayadp
First Poster
Opties

Wie kan mij helpen ?

Ik krijg zomaar ineens zonder reden dikwijls per dag een soort 'deurbel geluid' wat afgaat op mijn gsm.

Ik ga dan kijken of ik een melding heb ... niets. Zelfs als ik niet op mijn gsm zit gaat het af. Ik heb al NFC afgezet maar toch komt het geluid dikwijls voor.

Heb ook al gekeken bij men bixcy en geavanceerde instellingen maar niets werkt

Weet iemand hoe ik dit kan afzetten en wat het is want ik vind het heel storend.

Dank u

Faya

0 Likes

2 oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hoi @fayadp, goedemiddag.

Goed dat je ons een bericht stuurt. Is jouw telefoon verder up-2-date? Als je gaat naar Instellingen > Geavanceerde Instellingen > Historie meldingen, hier kan je zien waar de melding vandaan komt. 

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @SelmaEm,

Ook bedankt voor jouw melding hierover. Dat is inderdaad niet handig. Zie e.v. de onderstaande link met adviezen. Je kan ons gerust laten weten of het heeft geholpen.

https://bit.ly/4eCAuuq

Met groet,

Ajay

Community Manager

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
12 Antwoorden
ayrtonvh
Pathfinder
Opties
Hey fayad,

Heb je al geprobeerd voor je toestel een hard reset te geven. En zien of je software up to Date is. Moest dit niet lukken zou ik een back up maken van de belangrijkste zaken op je toestel en deze terug naar fabrieksinstellignen zetten en zien of het probleem verholpen zou zijn. Hoop dat het hiermee verholpen kan worden. Anders kan je altijd een afspraak maken in een expierence store
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hoi @fayadp, goedemiddag.

Goed dat je ons een bericht stuurt. Is jouw telefoon verder up-2-date? Als je gaat naar Instellingen > Geavanceerde Instellingen > Historie meldingen, hier kan je zien waar de melding vandaan komt. 

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Members_KmwXvwh
First Poster
Opties

Zelfde probleem hier

In de meldingshistoriek is er niks te vinden op het tijdstip van de "deurbel"

Het geluid komt gewoon op random tijdstippen

Na het heropstarten van de GSM blijft het enkele dagen weg

Soms is het er meerdere malen per dag, dan weer enkele dagen niet

Raar

0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Members_KmwXvwh,

Bedankt voor jouw bericht. Is dit na het installeren van een bepaalde app? Zo ja, kan je controleren of de issue verdwijnt wanneer de app verwijdert of uitschakel/sluimert?

Is verder jouw toestel helemaal up-to-date en heb je ook de cache van het toestel ook verwijdert?

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Members_XZnMD6n
First Poster
Opties

Hallo Ajay,

Ik heb hetzelfde euvel.

Gewoon niet leuk meer. Soms midden in de nacht, ook al staat de tel op stil en niet storen is dan ook actief.

In history staat geen melding. Zo te zien is het een algemeen probleem? Hoe kan ik dit oplossen, ben bijna geneigd om een ander toestel te kopen of is dat juist de reden 😅

Gr

Mohamed

0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Members_XZnMD6n,

Bedankt voor jouw bericht. Is dit ook zo na het herstarten van het toestel?

Met groet,

Ajay 

Community Manager
0 Likes
Wapi
First Poster
Opties

Beste

ik had juist hetzelfde probleem, het ligt aan uw NFC..schakel die uit en het probleem is weg

0 Likes
Members_hKGIexv
First Poster
Opties

Dat werkt niet blijf het krijgen

0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor jouw reactie Members_hKGIexv,

Wannneer je dan de issue nog hebt wanneer alles up-to-date is kan je via onze Samsung Members-app ook een foutrapport indienen, open de Samsung Members-app en kies voor Ondersteuning. Scroll je dan iets naar beneden, dan zie je de optie staan om een Foutrapport in te dienen. Mijn collega's kunnen dit dan verder onderzoeken en nagaan of dit met een update vanuit ons kan worden verholpen.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes