donderdag
Na het installeren van de UI7 update vandaag. Heb ik ineens een anders werkende telefoon. Een aantal apps moet opnieuw synchroniseren. Zo vraagt mij Garmin connect ineens om met JBL live te synchroniseren en allerlei machtigingen moet ik opnieuw afgeven. Alsof een deel van de software teruggezet is naar de fabrieksinstellingen. Het meest vervelende vind ik dat sinds de update mijn authenticator app geen accounts meer bevat (waar er voorheen 4 of 5 instonden is het nu blanco) . Tot zover de mogelijkheid tot 2FA inloggen op voor mij cruciale sites. Kost me een boel werk dat weer allemaal op te lossen. Samsung bedankt voor deze ellende!
vrijdag
Hallo @Members_GfueF3l,
Bedankt voor jouw feedback hierover. We waarderen jouw mening. Ik hoop dat alle apps ondertussen weer goed zijn ingesteld. Het beste is om een foutrapport hierover in te dienen via de Samsung Members-app. Jouw feedback hierover is dan intern bij ons bekend. Ga hierbij naar Ondersteuning ---> Feedback verzenden ---> Klik op het potlood icoon ---> Foutrapport.
Je kan ons gerust laten weten of het indienen van het rapport is gelukt.
Met groet,
Ajay
maandag