Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Na Update ui7 geen netwerk meer

(Onderwerp aangemaakt op: 14-05-2025 02:33 PM)
320 Weergaven
Members_rZ0gRxy
First Poster
Opties

Na update van ui7 op samsung 23+ 

Heb ik geen netwerk meer kan niks meer doen zonder wifi.

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Members_rZ0gRxy,

Dat is inderdaad erg bijzonder. Heb je ook jouw simkaart opnieuw ingevoerd en via het Recovery menu de cache geheugen van jouw toestel gewist. Als dat laatste niet het geval is, schakel dan jouw toestel uit en verbindt het aan de oplader. Houd vervolgens de knoppen Volume omhoog en Aan/uit ingedrukt totdat je het Android-logo ziet. Na een paar seconden wordt de Recoverymenu opgestart. Selecteer  'Wipe cache partition'' en daarna 'Reboot systeem now'.

Je kan ons gerust laten weten of het heeft geholpen.

Met groet,

Ajay

Community Manager

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
3 Antwoorden
uuyyvb
Apprentice
Opties
Samsung should fix their MISTAKES
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Members_rZ0gRxy,

Dat is inderdaad erg bijzonder. Heb je ook jouw simkaart opnieuw ingevoerd en via het Recovery menu de cache geheugen van jouw toestel gewist. Als dat laatste niet het geval is, schakel dan jouw toestel uit en verbindt het aan de oplader. Houd vervolgens de knoppen Volume omhoog en Aan/uit ingedrukt totdat je het Android-logo ziet. Na een paar seconden wordt de Recoverymenu opgestart. Selecteer  'Wipe cache partition'' en daarna 'Reboot systeem now'.

Je kan ons gerust laten weten of het heeft geholpen.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Members_07E7gKr
First Poster
Opties

ik had hetzelfde met de 25 ultra. Bij mij bleek een instelling te zijn veranderd. Ik heb 2 sims en het bleek dat internet naar de 2e sim was gezet, die geen data heeft. Dit vond ik bij de verbindingsintellingen.

0 Likes