op 14-05-2025 02:33 PM - laatst bewerkt op 15-05-2025 09:38 AM door Ajay-A
Na update van ui7 op samsung 23+
Heb ik geen netwerk meer kan niks meer doen zonder wifi.
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 15-05-2025 09:41 AM
Hallo @Members_rZ0gRxy,
Dat is inderdaad erg bijzonder. Heb je ook jouw simkaart opnieuw ingevoerd en via het Recovery menu de cache geheugen van jouw toestel gewist. Als dat laatste niet het geval is, schakel dan jouw toestel uit en verbindt het aan de oplader. Houd vervolgens de knoppen Volume omhoog en Aan/uit ingedrukt totdat je het Android-logo ziet. Na een paar seconden wordt de Recoverymenu opgestart. Selecteer 'Wipe cache partition'' en daarna 'Reboot systeem now'.
Je kan ons gerust laten weten of het heeft geholpen.
Met groet,
Ajay
op 14-05-2025 08:39 PM
op 15-05-2025 09:41 AM
Hallo @Members_rZ0gRxy,
Dat is inderdaad erg bijzonder. Heb je ook jouw simkaart opnieuw ingevoerd en via het Recovery menu de cache geheugen van jouw toestel gewist. Als dat laatste niet het geval is, schakel dan jouw toestel uit en verbindt het aan de oplader. Houd vervolgens de knoppen Volume omhoog en Aan/uit ingedrukt totdat je het Android-logo ziet. Na een paar seconden wordt de Recoverymenu opgestart. Selecteer 'Wipe cache partition'' en daarna 'Reboot systeem now'.
Je kan ons gerust laten weten of het heeft geholpen.
Met groet,
Ajay
op 25-05-2025 03:47 AM
ik had hetzelfde met de 25 ultra. Bij mij bleek een instelling te zijn veranderd. Ik heb 2 sims en het bleek dat internet naar de 2e sim was gezet, die geen data heeft. Dit vond ik bij de verbindingsintellingen.