Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Bestanden openen

(Onderwerp aangemaakt op: 13-11-2023 10:58 AM)
428 Weergaven
HM02
Journeyman
Opties
Vorige weer printer verbonden met mobiel. En als ik nu bv mijn tlf rekening probeer te openen gaat dat niet meer. Krijg als melding dat een communicatiefout is. Krijg dan de optie annuleren of oplossing controleren. En als ik dan op oplossing controleren klik gaat die naar een Epson pagina waar een aantal dingen staan. Weet niet hoe ik dit moet herstellen. Heb nog niet zolang een Android tlf.

Gr Maria
0 Likes
9 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemorgen,

Het is helaas vrij onduidelijk wat nou precies het probleem is. Zou je het duidelijker kunnen uitleggen? Wat is precies het probleem en wat heb je al geprobeerd?
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @HM02, goedemorgen.

Wat is het modelnummer van jouw telefoon? En is deze verder up-2-date? Kan je het bestand wel openen en zien op je telefoon? En heb je de verbinding met je printer ook al eens opnieuw ingesteld?

Houd je ons op de hoogte?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
HM02
Journeyman
Opties
Ik kan geen bestanden openen. Net bijvoorbeeld probeer ik een factuur te openen die ik op de mail heb ontvangen lukt niet.
0 Likes
HM02
Journeyman
Opties
Ik heb de samsung galaxy s23. Nee kan het niet openen op mijn tlf. Hij geeft dan een foutmelding aan, en als ik op oplossen klik gaat die ineens door naar de epson. Snap niet wat de epson printer te maken heeft met pdf's openen. Net op de mail op mn tlf probeer ik een factuur te openen, lukt niet .
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Heb je ook een app geïnstalleerd voor het openen van PDF bestanden? Denk hierbij aan bijvoorbeeld Acrobat Reader van Adobe 😇

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Oplossing
HM02
Journeyman
Opties
Ja. Maar zie het al, hij pakte de epson app om het te openen ineens🤦🏻‍♀️😅 dank voor de hulp😊
Nilaaa93
First Poster
Opties
Goedem. Als ik een screenshot maak en deze opent, dan opent het met pdf. Hoe kan ik weer gewoon openen met galerij?
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Nilaaa93,

Bedankt voor jouw bericht. Ga hiervoor naar Instellingen ---> Apps ---> Gallerij ---> 'Instellen als standaard' kan je hier aanzetten. Laat weten of het lukt.

Met groet,

Ajay 

Community Manager
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo Nilaaa93,

Is het gelukt om Gallerij in te stellen als standaard aan de hand van de instructies?

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes