Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

S23 fe 5g: %G netwerk

(Onderwerp aangemaakt op: 20-01-2025 07:46 PM)
585 Weergaven
lauratjjee
First Poster
Opties
Ik heb via KPN al geprobeerd om het 5g netwerk aan de gang te krijgen ik heb een nieuwe simkaart ik heb de instellingen al aan gepast zoals het op de site van KPN staat en nog heb ik op de slaapkamer geen 5g en als ik bij andere op bezoek ga heb ik ook 9 van de 10 keer alleen maar E naast de streepjes staan ondanks dat het bereik dan nog 3/4 steepjes aan geeft...
Ik weet me geen raad meer en erger me er dus ook behoorlijk aan .. wil je eens een app openen moet je al ergens om een wifi code zitten te zeuren.
Ik heb een tijdje de instellingen dus alleen gezet op 3g en 4g maar daar betaal ik niet voor ik betaal voor 5g en als ik de grens over ga ben ik gelijk geheel t bereik kwijt en kan ik dus niet mn bankrekening chekken of wat dan ook.
Zeer frustrerend 

0 Likes
3 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedenavond,

Als je de grens over gaat is het logisch dat je geen bereik meer hebt.. daarvoor heb je een eu bundel nodig + roaming aan.

Als je op je slaapkamer geen 5G hebt maar wel goed 4G dan komt dat omdat het bereik van 5G kleiner is. Je hebt nog niet altijd en overal perfect 5G. 4G is ook snel, werkt dat wel?
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
lauratjjee
First Poster
Opties
Nee vaak is het alleen maar E en moet ik dus op de wifi gaan omdat ik dan totaal niks kan. Ik heb dus nu de instellingen staan op 5g/4g/3g/2g automatisch verbinden en toch ondanks dat heb ik dan E. Als ik die instellingen op 4g/3g/2g automatisch verbinden zet heb ik wel 4g.
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @lauratjjee,

Het is logisch dat je wanneer je een abonnement hebt voor 5G je inderdaad daar gebruik wilt van maken.  Is jouw S23 FE verder helemaal up-to-date en is dit op alle locaties zo of alleen op de genoemde vaste locaties?

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes