Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Batterij S23 gaat snel leeg

(Onderwerp aangemaakt op: 03-05-2023 05:10 PM)
3890 Weergaven
stefff0
First Poster
Opties
Sinds de softwareupdate van de maand mei is mijn batterij kansloos slecht. Vandaag begon ik de dag met 100 procent en nu na 30 minuten van gebruik heb ik nog maar 65 procent. Hebben meerdere hier last van? En is hier een oplossing voor?
0 Likes
27 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemiddag,

Voor alle tips en tricks qua batterijduur zou ik even hier kijken:

https://eu.community.samsung.com/t5/galaxy-s22-s22-s22-ultra/s22-ultra-batterijduur-verbeteren/td-p/...

Welke S23 heb je?

Heb je al bij instellingen > batterij en apparaatonderhoud gekeken? Bij batterij > op die grafiek klikken en zien welke app verantwoordelijk is hiervoor?
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
stefff0
First Poster
Opties
Ik heb de 23 ultra en dit probleem heb ik pas sinds de update
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Ik heb ook de S23 Ultra en de laatste update en 0 problemen. Waarschijnlijk is het een app die dit veroorzaakt. Heb je al gekeken? Deel anders een screenshots van de apps die batterij verbruiken in dat overzicht.
stefff0
First Poster
Opties

Dit is het screenshot dat ik vanmiddag maakte

Screenshot_20230503_100728_Device care.jpg

0 Likes
stefff0
First Poster
Opties
Daarom vond ik het zo raar. Niks gebruikt veel percentage en toch was mijn telefoon 73 procent. Maar nu wat aanpassingen gedaan dus hopen dat het eenmalig is.
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Maak nog eens een screenshot dan , maak er ook 1 van het bovenstel deel zodat we alles kunnen zien. De apps en de grafiek.
stefff0
First Poster
Opties

Zo?

1683129119279_1683129119267_0.jpg

0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Heb je die link die ik poste al eens doorgenomen? Daar staan een hoop tips.

4u 11m is inderdaad niet goed. Met dit toestel zou je minstens 10 uur moeten halen. Hoe heb je het toestel geïnstalleerd? Via SmartSwitch? Zo ja van welk toestel kwam de backup?
stefff0
First Poster
Opties
Ik ben zelf flink een samsung nerd dus had al batterij bespaardende dingen gedaan. Heb de telefoon ook al vanaf dat ie uit kwam en altijd 9 uur scherm aan tijd gehad. Dit probleem is pas sinds een week of 2 dat de batterij steeds minder lang mee gaat. Zelf geen oorzaak kunnen vinden
0 Likes