Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Whatsapp video's versturen

(Onderwerp aangemaakt op: 10-09-2022 08:37 AM)
268 Weergaven
Sjakkewasser
Explorer
Opties

Beste Samsung liefhebbers,

Ik heb sinds enige tijd de Samsung s22 Ultra. Ik weet niet of ik het eerder heb geprobeerd, maar nu kan ik geen video's versturen via de whatsapp. Ik kan wel alle andere dingen verzenden, en ik ontvang ook gewoon alles, alleen de video verstuurd hij niet. Ik krijg dan een pop up met de tekst dat het verwerken van de video is mislukt. Dat ik het later opnieuw moet proberen en anders de telefoon opnieuw moet opstarten. Dit alles al meerdere keren gedaan. Probleemoplossingen allemaal doorlopen, zoals de datum en tijd van WA, wifi gecheckt, resolutie lager gezet en zelfs de app eraf gehaald en opnieuw geïnstalleerd. Zodra ik de video wil verzenden wordt hij ook donker. Ik weet niet meer wat ik moet doen. Wie heeft er de tip voor mij?

Alvast bedankt!

68 Antwoorden
Members_7LPik8c
First Poster
Opties

Is er al een oplossing voor het niet kunnen versturen van video's?

0 Likes
Members_7LPik8c
First Poster
Opties

Zelfde probleem hier! Krijg het niet gefixt. Is de oplossing al bekend??

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Heb je de video's ook op een lagere resolutie gezet? En heb je de tips in de topic ook geprobeerd? 

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

@Members_7LPik8c 

Heb je het al geprobeerd via Bijlagen > documenten > Door documenten bladeren? Hier kun je bestanden tot 2GB in de de orginele kwaliteit versturen.

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
bully026
First Poster
Opties
Mijn s22+ kan ik ook geen 8k vid s mee versturen en sinds dat we van vakantie terug zijn (buitenland) doet de telefoon erg raar, traag en gemisde tel gesprekken niet weergeven wat een ***** telefoon.
0 Likes
Kim40
First Poster
Opties
Dan kunnen ze inderdaad verstuurd worden. Ik heb deze telefoon gekocht om video's te maken in 8k en foto's in 108mp. Dus helaas kan ik de 8k video niet gebruiken als ik het naar iemand toe wil sturen.

Groetjes, Kim
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

@Kim40 

Je kunt beter UHD 60 FPS gebruiken. Dit is aanzienlijk betere kwaliteit dan video's in 8k😉

0 Likes
Kim40
First Poster
Opties
Dankje wel! Welke beeldverhouding is daar het beste bij?
0 Likes
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Screenshot_20220910_134109.png

 Zo maak je de best mogelijke video's met jouw Samsung telefoon. Gebruik ook nooit digitale zoom. Alleen optisch als je dat hebt😉 Normaal 1x geeft de mooiste beelden.

En als Whatsapp niet wil meewerken met versturen is dit niet alleen de oplossing maar ook nog eens beter > bijlagen > documenten > door documenten bladeren en dan je video zoeken. Op deze manier kun je tot 2GB aan videos versturen + Whatsapp verpest de kwaliteit niet door het te comprimeren. Dit doet Whatsapp normaal wel met foto's en video's.

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @bully026, goedemorgen.

Hoe gaat het inmiddels met je telefoon? Wat ervaar je precies? Is je telefoon verder ook helemaal up-2-date? Wat heb je zelf al geprobeerd om dit te verhelpen?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes