Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

S22 loopt vast bij het aannemen van een gesprek

(Onderwerp aangemaakt op: 29-04-2022 09:40 AM)
1294 Weergaven
remonbeumer
First Poster
Opties

Ik heb een Samsung S22 (256GB) en sinds een week of 2 loopt hij regelmatig vast bij het aannemen van een regulier gesprek. Hij blijft dan hangen op het "gesprek scherm" maar het gesprek afbreken is niet meer mogelijk. Telefoon functioneert verder wel alleen duurt het een seconde of 15 totdat het gesprek scherm verdwijnt.

Heb de nieuwste update deze week geïnstalleerd, maar geen verbetering.

Iemand een idee?

0 Likes

2 oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemorgen,

Instellingen > apps > telefoon > Opslag > gegevens wissen.

Werkt het wel in veilige modus?
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
Oplossing
Imzadi139
Journeyman
Opties
Heb zojuist zo'n 10x geprobeerd te bellen vanaf mijn werktelefoon naar mijn S22 terwijl die in veilige modus stond. Ging elke keer goed. Nou zegt dat niet alles, want het gaat niet altijd fout bij het opnemen in gewone stand, maar wel een paar keer de laatste tijd...

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
17 Antwoorden
Sahri
Helping Hand
Opties
Telefoon al eens opnieuw opgestart? En misschien ook even de cache en data van de telefoonapp wissen om te kijken of dat het probleem verhelpt. Als dat niet helpt zul je een fabrieksherstel moeten uitvoeren.
0 Likes
remonbeumer
First Poster
Opties

Dank voor de reactie. Opnieuw opstarten heeft geen effect. Hoe verwijder ik de cache en data?

0 Likes
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemorgen,

Instellingen > apps > telefoon > Opslag > gegevens wissen.

Werkt het wel in veilige modus?
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
0 Likes
Members_rCozg0M
First Poster
Opties

Ik heb precies hetzelfde probleem en ook bij het bekijken van video fragmenten op facebook slaat hij vast reden tot op heden niet gevonden 

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hoi @Members_rCozg0M, goedemiddag.

Is jouw telefoon verder helemaal up-2-date? En sinds wanneer ervaar je dit? Heb je ook het cache geheugen van de app al eens geleegd? Ga naar Instellingen > Apps> FaceBook > Opslag > Cache legen.

Houd je me op de hoogte?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
dxdw
First Poster
Opties
Ik heb ook hetzelfde, als ik gebeld wordt slaat die vast en gaat hij rebooten.
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

@dxdw 

Is jouw telefoon verder helemaal up-2-date? En geldt dat ook voor je apps? Ervaar je dit bij het bellen via WhatsApp of bij een normale oproep? En ervaar je dit ook als je je telefoon hebt opgestart in de Veilige Modus? Met de Veilige Modus start je het toestel op zonder geïnstalleerde apps van derden, het toestel start dan uitsluitend met standaard applicaties op. Kijk hier voor informatie over je hoe je de Veilige Modus kunt starten op jouw toestel: https://bit.ly/2JQrwvP

0 Likes
Imzadi139
Journeyman
Opties

Ik heb precies hetzelfde probleem. Lijkt dus iets te zijn dat bij meerdere S22s een probleem is en niet in individuele gevallen. Hopelijk gaat Samsung ernaar kijken.

Heb wel al mijn gegevens en cache gewist, dus kijken hoe het vanaf nu gaat...

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Imzadi139, goedemiddag. 

Ervaar je dit ook als je je telefoon hebt opgestart in de Veilige Modus? Met de Veilige Modus start je het toestel op zonder geïnstalleerde apps van derden, het toestel start dan uitsluitend met standaard applicaties op. Kijk hier voor informatie over je hoe je de Veilige Modus kunt starten op jouw toestel: https://bit.ly/2JQrwvP

Groeten,

Martijn

0 Likes