Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Telefoon crash bij wifi gebruik

(Onderwerp aangemaakt op: 27-11-2023 09:11 PM)
623 Weergaven
Menonnir
First Poster
Opties
Sinds vanmorgen crasht mijn telefoon steeds wanneer ik de wifi aanzet. Andere telefoons en apparaten hebben er geen last van. Het gebeurd ook steeds al bij het aanklikken van de wifi.

Het downloaden van de laatste update heeft het probleem niet opgelost.
0 Likes
16 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedenavond,

Probeer dit eens:

Instellingen > Algemeen Beheer > resetten > netwerkinstellingen resetten.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Menonnir
First Poster
Opties
Hoi! Ik heb het geprobeerd maar na kort gebruik (2min) klapte hij weer uit.

Ik zet de telefoon weer aan en als ik deze app open geeft die ook aan dat de telefoon niet correct is afgesloten.
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
En in veilige modus?

https://bit.ly/2JQrwvP
0 Likes
Menonnir
First Poster
Opties
Heb net in veilige modus opgestart. Het lijkt meer alsof het een x aantal acties achter elkaar niet aankon. Ik zette de wifi aan en opende daarna de camera app en toen klapte de telefoon weer uit.
0 Likes
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Als het in veilige modus ook gebeurd dan zou ik een fabrieksherstel doen en als dat het niet oplost is een reparatie de enige andere optie.
0 Likes
Members_v7yEkg8
First Poster
Opties

Dit is toevallig, dit heb ik dus ook. Heb de s22 nu opgestuurd voor reparatie.

0 Likes
Members_E17Q2fI
Apprentice
Opties

Ik heb precies hetzelfde, dit na een OUI update op 5 december. Het lijkt erop dat ie uitvalt tijdens het gebruik van wifi.. Fabrieksreset gedaan, helpt niet.  EN nu telkens ik tijdens het weer instellen de stappen volg  en de telefoon via wifi iets wil doorsturen of ontvangen valt het wifi symbool weg en sluit de telefoon af, waanr ahet weer x pogingen duurt vooraleer hij weer opstart..... Ben nu in Thailand en is best een probleem gezien ik dit toestel ook zakelijk gebruik

0 Likes
Members_E17Q2fI
Apprentice
Opties

Van zodra ik op  Wifi en bluetooth resetten druk valt de S22+ uit en probeert opnieuw te starten... Ben blijkbaar nietd e enige met dit probleem en dit gebeurde na de update One UI op 5 december 2023

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Members_E17Q2fI, goedemorgen.

Wanneer je je telefoon terugzet naar de fabrieksinstellingen maak dan eerst een back-up van je telefoon en vergeet WhatsApp daarbij niet 😇 Stel je telefoon vervolgens als nieuw in en zet alleen een back-up terug van je contacten en media bestanden, stel je apps één voor één in vanuit de Google PlayStore en Galaxy Store.

Maakt dit geen verschil dan zal een serviceverzoek de volgende stap worden. Je kan hierbij kiezen uit het langs brengen van je telefoon bij één van de service punten of het aanmelden van je telefoon voor de ophaalservice. 

Kijk hier voor meer informatie: 
• Samsung Service Punten: https://bit.ly/2CKz9mr

• Samsung Ophaal Service: https://bit.ly/3eckAdW

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes