Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Spraakassistent en eerste keer bellen geen geluid

(Onderwerp aangemaakt op: 12-10-2022 11:41 AM)
522 Weergaven
BernieRensen
Explorer
Opties
Beste allemaal, 

sindskort de s22 ultra in mn bezit maar heb problemen met het geluid. Vaak werkt de spraakssistent niet!
En vaak hoort de ontvanger mij niet als ik bel. Bij een tweede poging gaat t altijd goed.

Vreemd...instellingen bekeken maar ik kom er niet uit. 

Wie heeft raad?

Gr Bernie 
0 Likes
12 Antwoorden
SjorsK
Maestro
Opties

Voice assistants worden over het algemeen beter naderhand je het meer gebruikt, heeft te maken met een stukje AI op de achtergrond. 

Stel dat je met accent spreekt kan dit het ook iets lastiger maken maar in de praktijk zal een voice assistant naarmate je het meer gebruikt beter worden.

BernieRensen
Explorer
Opties
Thanks maar het gaat er juist om dat ik niets in kan spreken. Ik zie ook geen groen puntje bovenin verschijnen.
0 Likes
Moootje
Samsung Members Star ★★
Opties

Check eens:  instellingen-> apps-> 3 puntjes rechtsboven -> machtiging beheer -> microfoon

En kijk of de betreffende apps rechten hebben om de microfoon te gebruiken.

MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @BernieRensen, goedemiddag.

Is het je met de tips van @Mootje nog gelukt? Ook kan je via de Samsung Members-app het één en ander testen. Open de Members-app en ga naar Ondersteuning, kies hier voor Diagnoses en selecteer de Microfoon-test. Hoe is het resultaat hier?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
BernieRensen
Explorer
Opties
Alle apps hebben tijdens gebruik toestemming
0 Likes
Moootje
Samsung Members Star ★★
Opties
Zet het voor de betreffende ap eens op altijd en probeer het dan nog eens.
BernieRensen
Explorer
Opties
Alleen deze optie zie..en het betreft een optie op het startscherm, dus welke app ga die machtiging geven? Het voorbeeld is van google en chromeSmartSelect_20221014_160244_Permission controller_1000000502_1665756164.jpg
0 Likes
Moootje
Samsung Members Star ★★
Opties

Je hebt het probleem bij de spraak assistent en  bij het bellen, dus ik zou eens bij deze apps kijken. niet alle apps hebben dezelfde rechten mogelijkheden.

BernieRensen
Explorer
Opties
Hi Martijn, nee het is helaas nog niet gelukt. Nog steeds geen geluid bij de eerste keer bellen of af en toe met weigeren van spraakassistent.

Heel vervelend.
Ik kwam er nu ook achter dat er bij het maken van een video geen geluid opgenomen wordt.

Het lijkt mij dat dit in verband staat met elkaar.

Iemand suggesties? Anders stuur ik de s22 terug.

Groet Bernie
0 Likes