op 09-05-2022 09:51 AM
Ik heb ongeveer een maand geleden de overstap gemaakt van een iPhone X (en Apple Watch 4) naar Samsung S22+ (en Samsung Galaxy Watch 4) via SmartSwitch. Tot nu toe zeer veel spijt van de beslissing. Ik krijg soms de indruk dat mijn iPhone X van 4 jaar oud sneller werkte dan de S22+. Van apps wisselen loopt alles behalve soepel, je ziet het scherm echt haperen, of bv. camera app die gewoon open blijft voor een paar seconden. Vingerprintscanner reageert ook zeer traag. Enorm storend is dit. Ik lees online dat gebruikers met zo'n Exynos-chip er last van hebben. Zeer pijnlijk op de rekening, maar ik overweeg terug over te stappen in september (iPhone 14) als dit niet snel betert!
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 25-07-2022 04:13 PM
op 24-11-2023 08:07 PM
op 27-11-2023 01:15 PM
Hi @BJ31, goedemiddag.
Ervaar je dit ook als je jouw telefoon hebt opgestart in de Veilige Modus? Selecteer de aan/uit-toets boven het controle paneel en houd nu de knop voor Uitschakelen vast tot je de optie ziet voor Veilige Stand. Tik op Veilige Stand en je telefoon start vervolgens opnieuw op in de Veilige Modus. Met de Veilige Modus start je het toestel op zonder geïnstalleerde apps van derden, het toestel start dan uitsluitend met standaard applicaties op.
Kijk hier voor informatie over je hoe je de Veilige Modus kunt starten op jouw toestel: https://bit.ly/2JQrwvP
Groeten,
Martijn
op 27-11-2023 01:18 PM
op 27-11-2023 01:19 PM
Om na te gaan of dit met een update van uit ons kan worden opgelost, kan je het beste een foutrapport indienen via de Samsung Members-app. Mijn collega's van de R&D afdeling ontvangen dan ook een log van jouw telefoon en krijgen hier dan een beter beeld van. Wanneer dit met een update kan worden opgelost zal deze ook zo snel mogelijk worden uitgerold.
Via onze Samsung Members-app kun je een foutrapport indienen, open de Samsung Members-app en kies voor Ondersteuning. Scroll je dan iets naar beneden, dan zie je de optie staan om een Foutrapport in te dienen. Mijn collega's kunnen dit dan verder onderzoeken en nagaan of dit met een update vanuit ons kan worden verholpen 😇
op 28-11-2023 10:22 AM