op 22-03-2022 09:36 AM
Ik had problemen met mijn camera van mijn S22+. De frontcamera gaf wel beeld, de achtercamera niet. Na een software-update deed de achtercamera het wel, maar zaten er allemaal strepen op de foto's; één horizontale streep en allemaal verticale strepen (vooral duidelijk te zien in de linkerbovenhoek).
Vervolgens heb ik in Opslag de Cache gewist. En het toestel opgestart in Veilige Modus. Toen maakte de camera wel normale foto's. En daarna weer normaal opgestart en nu zijn de foto's wel goed.
Dit was vervelend en ik hoop dat het niet opnieuw zich gaat voordoen. Heeft iemand enig idee hoe die strepen konden ontstaan?
op 22-03-2022 02:16 PM
op 22-03-2022 03:48 PM
Ik het de foutmelding gedaan zoals door jou aangegeven.
op 23-03-2022 09:06 PM
@Finser schreef:Ik had problemen met mijn camera van mijn S22+. De frontcamera gaf wel beeld, de achtercamera niet. Na een software-update deed de achtercamera het wel, maar zaten er allemaal strepen op de foto's; één horizontale streep en allemaal verticale strepen (vooral duidelijk te zien in de linkerbovenhoek).
Vervolgens heb ik in Opslag de Cache gewist. En het toestel opgestart in Veilige Modus. Toen maakte de camera wel normale foto's. En daarna weer normaal opgestart en nu zijn de foto's wel goed.
Dit was vervelend en ik hoop dat het niet opnieuw zich gaat voordoen. Heeft iemand enig idee hoe die strepen konden ontstaan?
Hallo,
Ik vroeg me af hoe je opnieuw opstart in veilige modus?
Ik heb de strepen ook... vreemd genoeg is dit bij de whatsapp en instagram camera niet geval. Enkel in de app. Zou dut een bug in de software kunnen zijn?
op 23-03-2022 09:10 PM
In https://bit.ly/2JQrwvP staat beschreven hoe je in de veilige modus komt.
Ik heb af en toe nog last van strepen in de foto's. Gisteren had de camera er alleen last van in de 1x mode, niet in de .6x of 3x mode.
op 25-03-2022 12:56 PM
Hi there, goedemiddag.
Goed dat je ons een berichtje stuurt, dat ziet er inderdaad niet helemaal goed uit(wel schattig) Ervaar je dit ook als je de Camera-instellingen hebt gereset? Open de Camera-app en tik op het tandwiel linksboven en ga naar Instellingen resetten.
Om na te gaan of dit met een update van uit ons kan worden opgelost, kan je het beste een foutrapport indienen via de Samsung Members-app. Mijn collega's van de R&D afdeling ontvangen dan ook een log van jouw telefoon en krijgen hier dan een beter beeld van. Wanneer dit met een update kan worden opgelost zal deze ook zo snel mogelijk worden uitgerold.
Open de Samsung Members-app en kies voor Ondersteuning, scroll je dan iets naar beneden dan zie staan Foutrapporten.
Groeten,
Martijn
op 26-03-2022 02:44 PM
op 13-11-2022 04:09 PM
op 13-11-2022 04:10 PM
op 13-11-2022 04:11 PM