Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Netwerk kwijt

(Onderwerp aangemaakt op: 22-03-2022 12:26 PM)
2107 Weergaven
Pescadora
Journeyman
Opties
Zo gemiddeld eens per dag is mijn S22 het netwerk kwijt. Geen internet en niet kunnen bellen. Alleen opnieuw opstarten verhelpt het probleem. Geen big deal op zich maar aan de andere kant ook wel belachelijk voor zo'n toestel in deze prijsklasse. Ligt niet aan m'n provider want nooit eerder last van gehad met eerdere toestellen.
Iemand anders ook dit probleem?
Wat zou het kunnen zijn? 
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
J3anaan
Apprentice
Opties
Ik kreeg tijdens de check van de telefoon in deze app de melding dat TikTok heel veel stroom verbruikte op de achtergrond. Ik vroeg mij toen af waarom, want ik gebruik die app alleen als ik een filmpje toegestuurd krijg o.i.d. en toen ik bij het dataverbruik keek, zag ik dat hij in de afgelopen 2 weken 500mb op de achtergrond had gebruikt. Ik heb toen aangeklikt dat hij helemaal geen internet meer mag gebruiken op de achtergrond en heb hem ook in diepe slaapstand gezet. Sindsdien is het internet niet meer weggevallen voor mij. Ik zal het nog even in de gaten houden, mocht het weer voorkomen zal ik de genoemde instellingen resetten.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

31 Antwoorden
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

Je kunt altijd even een nieuwe simkaart proberen, meestal zijn deze gratis te verkrijgen via de provider als je aangeeft problemen te hebben. Misschien kan je een E-sim proberen? Heb je de laatste software updates voor je toestel?

Stars-Moderator-signature-800x200-2
Pescadora
Journeyman
Opties
Laatste updates staan erop. E-sim ga ik vragen aan m'n provider, dank je voor de tip
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

Ja hoop dat het helpt, anders even nieuw simkaartje proberen. Wat je nu ook misschien kunt proberen is je simkaart even in de andere kant van het traytje te doen in de Sim 2 slot. Kijk of dat misschien helpt. Ook wanneer je even geen bereik meer hebt stuur dan meteen een foutrapport met logs via de Samsung Members app. Dan kunnen ze dat ook meteen checken.

Stars-Moderator-signature-800x200-2
marcolevi
Explorer
Opties

Ik heb de zelfde problemen en heb mijn 1ste toestel terug gestuurd. 

2de toestel heeft ook deze problemen.

3de toestel komt vandaag.

Het ligt aan het toestel en niet aan simkaart of dergelijke opties

0 Likes
marcolevi
Explorer
Opties

Slot 1 en 2 en nieuwe kaart heeft geen resultaat voor het oplossen van dit probleem beste is toestel retour sturen

0 Likes
Pescadora
Journeyman
Opties
Ik begreep van iemand die een eerdere Samsung had dat het probleem zich oplost door een vaste provider te kiezen en het toestel niet te laten zoeken. Dat heb ik nu eerst maar eens ingesteld, ben benieuwd
marcolevi
Explorer
Opties

Ben benieuwd of dit de tijdelijke oplossing zou zijn. Vervelend voor de mensen die vaak over de grens gaan zoals ik als beroeps chauffeur

Pescadora
Journeyman
Opties
Ja ik realiseer me ook wel dat dit een lapmiddel is maar heb geen zin om m'n toestel op te sturen. Hoop op een software update die het oplost
0 Likes
marcolevi
Explorer
Opties
gisteren nr 3 s22 ultra in ontvangst genomen helaas zelfde problemen
0 Likes