Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Netwerk kwijt

(Onderwerp aangemaakt op: 31-01-2023 12:16 PM)
976 Weergaven
Pescadora
Journeyman
Opties
Zo gemiddeld eens per dag is mijn S22 het netwerk kwijt. Geen internet en niet kunnen bellen. Alleen opnieuw opstarten verhelpt het probleem. Geen big deal op zich maar aan de andere kant ook wel belachelijk voor zo'n toestel in deze prijsklasse. Ligt niet aan m'n provider want nooit eerder last van gehad met eerdere toestellen.
Iemand anders ook dit probleem?
Wat zou het kunnen zijn? 
0 Likes
31 Antwoorden
mollie319
Big Cheese
Opties
Had ik gezien, maar qua 'probleem zie je dit op de nieuwe S22-lijn terug helaas.

Maar dank voor je verduidelijking 👊🏻

Peace & Β ωild!
In This Galaxy, On My Galaxy and Beyond!
Alledaags: Z Fold7, S25 Edge, Watch Ultra, Galaxy Ring, Buds3 Pro, SmartTags2
Familie: Z Fold5, Watch7, Tab S9, Buds3 Pro

marcolevi
Explorer
Opties
Simlock toestellen mogen niet meer alles is simlock vrij
0 Likes
Members_p1Zlxoa
Apprentice
Opties

Zelfde probleem hier. Ik zet hem dan 5 sec. op vliegtuigstand en dan haal ik hem er weer van af en dan doet hij het, maar voor dit bedrag wil ik wel een functionerend toestel hebben

0 Likes
Pescadora
Journeyman
Opties
Update: ik heb hem een tijdje op vast netwerk gezet (dus niet automatisch laten kiezen) en dat werkte perfect, geen uitval meer gehad. Vorige week na een systeemupdate weer op automatisch geprobeerd en geen problemen meer gehad dus bij mij lijkt het verholpen!
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Members_p1Zlxoa, goedemiddag. 

Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! 

Is jouw telefoon verder helemaal up-2-date? En heb je de netwerkinstellingen ook al eens gereset? Ga naar Instellingen > Algemeen beheer > Resetten en kies daar voor de optie Netwerkinstellingen resetten.
Let op! Na het resetten moet je opnieuw verbinden met het netwerk, dus zorg dat je het wachtwoord van je Wi-Fi verbinding in de buurt hebt.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
J3anaan
Apprentice
Opties
Zelfde probleem hier, 2 weken geleden S22 Ultra gekocht en heeft nu ook sinds gisteren dat elke ±15 minuten de internetverbinding wegvalt (gisteren toevallig ook voor het eerst met het toestel in het buitenland geweest).
Was benieuwd of de mensen hier inmiddels een oplossing hebben gevonden?
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @J3anaan, goedemorgen.

Is jouw telefoon verder helemaal up-2-date? Gaat het dan om een Wi-Fi netwerk of een mobiel netwerk? Heb je de netwerkinstellingen al eens teruggezet naar de fabrieksinstellingen? Ga naar Instellingen > Algemeen beheer > Resetten en kies daar voor de optie Netwerkinstellingen resetten.
Let op! Na het resetten moet je opnieuw verbinden met het netwerk, dus zorg dat je het wachtwoord van je Wi-Fi verbinding in de buurt hebt.

Groeten,

Martijn

0 Likes
J3anaan
Apprentice
Opties
Wi-Fi gebruik ik nagenoeg nooit, gaat om mobiel netwerk.

(En alles is up-2-date)
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Heb je de netwerkinstellingen al eens teruggezet naar de fabrieksinstellingen? Ga naar Instellingen > Algemeen beheer > Resetten en kies daar voor de optie Netwerkinstellingen resetten.

Ervaar je dit ook als je je telefoon hebt opgestart in de Veilige Modus? Met de Veilige Modus start je het toestel op zonder geïnstalleerde apps van derden, het toestel start dan uitsluitend met standaard applicaties op. Kijk hier voor informatie over je hoe je de Veilige Modus kunt starten op jouw toestel: https://bit.ly/2JQrwvP

0 Likes
Oplossing
J3anaan
Apprentice
Opties
Ik kreeg tijdens de check van de telefoon in deze app de melding dat TikTok heel veel stroom verbruikte op de achtergrond. Ik vroeg mij toen af waarom, want ik gebruik die app alleen als ik een filmpje toegestuurd krijg o.i.d. en toen ik bij het dataverbruik keek, zag ik dat hij in de afgelopen 2 weken 500mb op de achtergrond had gebruikt. Ik heb toen aangeklikt dat hij helemaal geen internet meer mag gebruiken op de achtergrond en heb hem ook in diepe slaapstand gezet. Sindsdien is het internet niet meer weggevallen voor mij. Ik zal het nog even in de gaten houden, mocht het weer voorkomen zal ik de genoemde instellingen resetten.