Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

LED View Cover

(Onderwerp aangemaakt op: 12-04-2022 09:29 PM)
3764 Weergaven
Members_W82yBZr
First Poster
Opties

hoe krijg je de LED view cover aan? hij doet helemaal niks en ik kan in de s22 ook via de zoekopdracht niets vinden

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Esther2022
Journeyman
Opties
Hoi @MartijnK Het is gelukt. Ik kreeg na een aantal keer proberen de editoptie te activeren een popup menu waarbij ik 3 opties had. De 1e was feedback sturen waarbij er een foutrapport naar jullie gestuurd wordt. Due heb ik dan ook volledig ingevuld en baar jullie teruggestuurd. Na de verzending van het volledige foutloos kwam ik terug bij mijn popup menuutje met de 3 opties.
1 daarvan was ook Verwijderen, due heb ik gekozen en toen kon ik de app daarna direct opnieuw downloaden.
Dat dus gedaan en wat denk he EUREKA De app editten werkt weer.

Bedank Martijn voor je advies en reacties.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
15 Antwoorden
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Members_W82yBZr, goedemiddag.

Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder!

Wordt de cover wel herkent door je telefoon? Als je gaat naar Instellingen > Coverscherm, zie je de cover dan wel terug?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
ramon123-
First Poster
Opties
Bij mijn s22 ledcover werkt alleen de klok, de ledcover editor werkt niet. Via de app krijg ik alleen een leeg scherm. Hoe is dit op te lossen ?
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @ramon123-, goedemiddag.

Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! 

Is jouw telefoon verder helemaal up-2-date? Is de LED-cover editor-app ook bijgewerkt met de laatste versie, dit kan je controleren in de Galaxy Store 😉 Wordt de cover wel herkent door je telefoon als je deze plaatst? 

Werkt je cover wel goed als je je telefoon hebt opgestart in de Veilige Modus? Met de Veilige Modus start je het toestel op zonder geïnstalleerde apps van derden, het toestel start dan uitsluitend met standaard applicaties op. Kijk hier voor meer informatie: Hoe kan ik mijn toestel starten in veilige modus? | Samsung Nederland

Groeten,

Martijn

0 Likes
ramon123-
First Poster
Opties
Het punt is de klok op de cover werkt wel, maar ik kan geen andere editor aanmaken vooe mijn contacten. Alles is up 2 date en via de veilige modus geen verschil
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Wij kunnen op afstand dan met je meekijken door middel van onze "Hulp op Afstand" service. Wanneer je een afspraak maakt voor een Hulp op Afstand-sessie dan kan mijn collega de instellingen na lopen en daar waar nodig een aanpassing doen. Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/2OhhbuU

0 Likes
Esther2022
Journeyman
Opties
Hoi Ramon, ik gebruik getzelfde probleem als jij. Ben jij geholpen door hulp op afstand en werkt de led cover nu zoals het hoort? Ik ben benieuwd?????
0 Likes
ramon123-
First Poster
Opties
Nou om eerlijk te zijn ben ik helemaal vergeten de hulp te syarten en werkt het dus nogsteeds niet. Ik hoor het graag of het bij jou geholpen heeft.
0 Likes
Esther2022
Journeyman
Opties
Hoi Martijn, ik heb hetzelfde probleem als Ramon. Mijn apparaat is een paar dagen oud en alle updates zijn geïnstalleerd.

Probleem:
De cover werkt wel, alleen met de standaard instellingen.
Her us niet mogelijk om de edit optie te gebruiken, want dan klapt de app er steeds uit. Ik heb 65 euro betaald voor een originele led view cover van Samsung en wil graag dat ik mijn contacten weer kan voorzien van een image in Led wanneer zij bellen.

Jouw suggestie van de veilige modus is hier geen optie want editten werkt sowieso niet in de veilige modus.
Het is wel goed te zien via Instellingen->geavanceerde instellingen->accessoires: dat de cover goed geïnstalleerd is.

Graag advies !!!!

Groetjes,
Esther
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

@Esther2022

Heb je een back-up overgezet naar jouw nieuwe toestel? Wanneer je een nieuw toestel in gebruik neemt kan je deze het best ook als nieuw instellen en enkel een back-up mee nemen met je Media bestanden en contacten. 

Is jouw toestel verder up-2-date? Heb je de app al eens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd? 

Om na te gaan of dit met een update van uit ons kan worden opgelost, kan je het beste een foutrapport indienen via de Samsung Members-app. Mijn collega's van de R&D afdeling ontvangen dan ook een log van jouw telefoon en krijgen hier dan een beter beeld van. Wanneer dit met een update kan worden opgelost zal deze ook zo snel mogelijk worden uitgerold.
Open de Samsung Members-app en kies voor Ondersteuning, scroll je dan iets naar beneden dan zie staan Foutrapporten.

0 Likes