op 18-01-2023 12:33 PM
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 18-03-2023 12:23 PM
Hey Matrijn,
Ik heb de cover laten omwisselen en hiermee was het probleem direct opgelost. Blijkbaar zou de sensor/chip rond het venster defect zijn.
Bedankt voor de hulp 😉
Mvg Ian
op 19-01-2023 04:47 PM
Hi @AnitaB67, goedemiddag.
Heb je de cover al eens opnieuw geplaatst? Wordt deze dan wel herkend? Als je gaat naar Instellingen > Coverscherm, kan je hier wel opties aanpassen van je cover?
Groeten,
Martijn
op 15-03-2023 06:53 PM
Hey Martijn, ik het hetzelfde probleem met mijn Samsung clear view cover voor s22. Het scherm blijft actief als ik de cover sluit. In het testmenu (*#0*#) zie ik dat de hall sensor nog steeds werkt als de magneet van de cover het scherm raakt. Als ik bij instellingen zoek naar cover of accessories kan ik geen enkele instelling terugvinden. Ik heb dit probleem al langer dan een maand en één keer was het voor een korte periode terug functioneel maar sinds dan niet meer.
op 16-03-2023 11:10 AM
Hi @Members_6HhADR9, goedemorgen.
Heb je de cover al eens opnieuw geplaatst? Wordt de cover wel herkent door je telefoon? En is jouw telefoon verder up-2-date? Ervaar je dit ook als je je telefoon hebt opgestart in de Veilige Modus? Kijk hier voor informatie: https://bit.ly/2JQrwvP
Groeten,
Martijn
16-03-2023 07:39 PM - bewerkt 16-03-2023 07:42 PM
Hey Martijn,
Ik heb het toestel uit de cover gehaald en terug geplaats zonder enige verandering.
Ik heb geen enkele melding of indicatie dat de cover iets van connectie heeft gemaakt met het toestel.
De software van men toestel is up to date.
In veilige modus is er ook geen effect bij het sluiten van de cover. In deze mode werkt de hall sensor wel als ik deze test via het testmenu.
Met vriendelijke groet
Ian
op 17-03-2023 10:24 AM
Hi Ian, goedemorgen.
Bedankt voor je terugkoppeling. Omdat dit geen verschil heeft gemaakt vermoed ik dat je cover defect is. Waar heb je de cover aangekocht? Omdat je ook op de cover 2 jaar fabrieksgarantie hebt kan je hiervoor het beste in gesprek gaan met je verkoper.
Houd je ons op de hoogte?
Groeten,
Martijn
op 17-03-2023 05:54 PM
Hey Martijn,
Ik was niet op de hoogte dat het hoesje een koppeling maakte met de telefoon. Ik heb deze aangekocht via men werk en ga proberen deze te laten omruilen voor garantie. Ik hou je op de hoogte 😉.
Mvg
Ian
op 18-03-2023 12:23 PM
Hey Matrijn,
Ik heb de cover laten omwisselen en hiermee was het probleem direct opgelost. Blijkbaar zou de sensor/chip rond het venster defect zijn.
Bedankt voor de hulp 😉
Mvg Ian