Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Hoesjes

(Onderwerp aangemaakt op: 31-01-2023 01:04 PM)
250 Weergaven
LaurensHK
Apprentice
Opties

Ik heb een nieuwe S22+ Ultra gekocht kleur groen maar nergens maar dan ook nergens een passend hoesje vinden! Niet bij de provider, niet bij de winkel, niet bij Samsung Breda, niet op internet bij de verschillende online winkels, nergens. Ik vind dat niet in de haak. Samsung behoort er voor te zorgen dat je bij iedere nieuwe telefoon die verkocht wordt een passende cover in dezelfde kleur geleverd kan worden. Ik zoek de clear view versie. Wie kan mij helpen?

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
LaurensHK
Apprentice
Opties

Nee Martijn, het is helaas niet gelukt om de juiste kleur te vinden (Groen) dus ik hen maar een zwarte besteld.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

5 Antwoorden
surajhilversum
Navigator
Opties
Hoi, even ter herinnering bijna geen enkele smartphone fabrikant levert geen hoesje. De clear view cover is gewoon te bestellen bij mediamarkt
0 Likes
ClausJZ
Maestro
Opties
Beste LaurensHK, u noemt 2 modellen in 1. Heeft u de S22 + of de S22 ultra?
ClausJZ
Maestro
Opties
Ik heb wel diverse uitvoeringen in het groen gezien van de clear view cover bij Amazon.nl, alleen ben ik bang dat het niet exact dezelfde kleur zal zijn.
Overigens is het voor een fabrikant heel moeilijk in te schatten van welke kleur en soort hoesje het meeste verkocht gaat worden.
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @LaurensHK, goedemorgen.

Is het je nog gelukt om een mooie cover te vinden? Je kan deze ook via onze website bestellen, kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/3rQxHbF

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Oplossing
LaurensHK
Apprentice
Opties

Nee Martijn, het is helaas niet gelukt om de juiste kleur te vinden (Groen) dus ik hen maar een zwarte besteld.