op 11-02-2023 01:45 PM
Goedemiddag,
Voor het aanvragen van mijn 100 euro cashback op de s22 ultra zie ik als laatste stap in het proces dat ik een foto nodig heb van de streepjescode. Die doos kan ik nergens meer vinden, het stond in het aanschafproces namelijk nergens dat dit van belang was. Telefonisch wordt nu aangegeven dat ik dan geen recht meer heb op de cashback vanwege de "bijzondere voorwaarden" die ik op een of andere manier had moeten weten.
Dit kan toch niet waar zijn? Samsung is een gerenommeerd merk, ik had nooit verwacht dat die zo star en klantonvriendelijk omgaan met hun klanten. Ik kan op tal van manieren aantonen dat ik de telefoon in bezit heb, bv een foto van het scherm dat de EAN en IMEI toont (code *#06#). Zijn er meer mensen met deze ervaring en hoe hebben jullie dit opgelost?
groet Bram
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 13-02-2023 09:23 AM
Om in aanmerking te komen voor een promotie dien je te voldoen aan de voorwaarden van de actie. Wanneer je hier niet aan voldoet zal de aanvraag niet worden goedgekeurd, wij kunnen hier helaas ook geen uitzondering in maken.
Wellicht dat je met de verkoper nog in gesprek kan gaan m te kijken wat de mogelijkheden hierin zijn 😇
Groeten,
Martijn
op 22-12-2023 12:52 PM
Hey @Annelies6, als je jouw toestel hebt aangeschaft via Bel Simpel, dan raad ik je aan om contact op te nemen met de verkoper. Als je een product bij ons aanschaft, ontvang je jouw toestel namelijk altijd in een gesealde verpakkingsdoos. Succes!
Groetjes,
Sylvia
op 03-02-2023 12:32 PM - laatst bewerkt op 06-02-2023 12:33 PM door MartijnK
Beste Samsung,
Ik heb van Belsimpel geen streepjescode gekregen met EAN code. Wat moet ik nu doen om de 100 euro cashback te krijgen?
Ik heb deze vraag gisteren gesteld op jullie whatsapp klantenservice, maar nog geen antwoord ontvangen.
Met vriendelijke groet,
Annelies
op 03-02-2023 01:15 PM
Inmiddels de EAN code gevonden in m'n Belsimpel account. Tip voor de mensen die ook geen streepjescode hebben gekregen.
Ik wil nog wel benadrukken dat ik al meer dan 24 uur geleden een vraag heb gesteld op de klantenservice whatsapp van Samsung en nog geen antwoord heb ontvangen.
op 03-02-2023 01:18 PM
Nog steeds een probleem: want ik kan de streepjescode niet toevoegen. Kan iemand van Samsung mij helpen alsjeblieft?
op 03-02-2023 01:44 PM
De EAN code is zoals de naam het al zegt een code. De cijferreeks staat onder de streepjescode op een product. Deze mag je dus ook invoeren.
Een ding om rekening mee te houden is dat Belsimpel helaas vaak aan grijze import doet. Dit houd in dat ze toestellen verkopen welke niet voor de Benelux bedoeld zijn. Hierdoor betaal je vaak minder, maar hiernaast zijn ze dan ook vaak uitgesloten van de promoties.
op 06-02-2023 12:36 PM
Hi @Annelies6, goedemiddag.
Is het je nog gelukt om je te registreren voor de cashback promotie? Mijn collega's negeren je zeker niet hoor via WhatsApp, het is vanwege de presentatie van de nieuwe S23 en Galaxy Book 3 enorm druk en hierdoor duurt het wat langer voordat je een reactie krijgt op je berichtje.
Kijk hier voor een overzicht van de huidige promoties: https://bit.ly/2pDrIpq
Groeten,
Martijn
op 11-02-2023 03:00 PM
Goedemiddag @Bram123 ,
Aan elke promotie zijn voorwaarde verbonden. Ook aan deze en gelden voor iedereen.
De Bijzondere voorwaarden staan hier gewoon vermeld. Bijna onderaan:
https://www.samsung.com/nl/promo/promo/?id=9XDQWU9MDQ5NZ
Als je erop klikt, krijg je deze pdf te zien. Zie pagina 5:
https://api.my-samsung.com/UploadImages/terms/TermsConditionsLegal_56393.pdf
op 11-02-2023 03:34 PM
op 11-02-2023 03:39 PM
Hoi @Bram123 , Bram,
Het is geen juridische discussie, maar een uitleg van de feiten.
Helaas voldoe je niet aan de voorwaarden van de promotie.
Uitzonderingen hierop zijn helaas niet aan de orde.
11-02-2023 03:49 PM - bewerkt 11-02-2023 03:52 PM