Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Geen recht op promotie na weggooien doos?

(Onderwerp aangemaakt op: 11-02-2023 01:45 PM)
1276 Weergaven
Bram123
Apprentice
Opties

Goedemiddag,

Voor het aanvragen van mijn 100 euro cashback op de s22 ultra zie ik als laatste stap in het proces dat ik een foto nodig heb van de streepjescode. Die doos kan ik nergens meer vinden, het stond in het aanschafproces namelijk nergens dat dit van belang was. Telefonisch wordt nu aangegeven dat ik dan geen recht meer heb op de cashback vanwege de "bijzondere voorwaarden" die ik op een of andere manier had moeten weten.

Dit kan toch niet waar zijn? Samsung is een gerenommeerd merk, ik had nooit verwacht dat die zo star en klantonvriendelijk omgaan met hun klanten. Ik kan op tal van manieren aantonen dat ik de telefoon in bezit heb, bv een foto van het scherm dat de EAN en IMEI toont (code *#06#). Zijn er meer mensen met deze ervaring en hoe hebben jullie dit opgelost?

groet Bram

0 Likes

2 oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Om in aanmerking te komen voor een promotie dien je te voldoen aan de voorwaarden van de actie. Wanneer je hier niet aan voldoet zal de aanvraag niet worden goedgekeurd, wij kunnen hier helaas ook geen uitzondering in maken. 

Wellicht dat je met de verkoper nog in gesprek kan gaan m te kijken wat de mogelijkheden hierin zijn  😇 

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Oplossing
Svdbbx
Moderator
Moderator
Opties

Hey @Annelies6, als je jouw toestel hebt aangeschaft via Bel Simpel, dan raad ik je aan om contact op te nemen met de verkoper. Als je een product bij ons aanschaft, ontvang je jouw toestel namelijk altijd in een gesealde verpakkingsdoos. Succes!

Groetjes,

Sylvia

rsz-846676

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

30 Antwoorden
Annelies6
First Poster
Opties

Beste Samsung,

Ik heb van Belsimpel geen streepjescode gekregen met EAN code. Wat moet ik nu doen om de 100 euro cashback te krijgen?

Ik heb deze vraag gisteren gesteld op jullie whatsapp klantenservice, maar nog geen antwoord ontvangen.

Met vriendelijke groet,

Annelies

0 Likes
Annelies6
First Poster
Opties

Inmiddels de EAN code gevonden in m'n Belsimpel account. Tip voor de mensen die ook geen streepjescode hebben gekregen.

Ik wil nog wel benadrukken dat ik al meer dan 24 uur geleden een vraag heb gesteld op de klantenservice whatsapp van Samsung en nog geen antwoord heb ontvangen.

0 Likes
Annelies6
First Poster
Opties

Nog steeds een probleem: want ik kan de streepjescode niet toevoegen. Kan iemand van Samsung mij helpen alsjeblieft?

0 Likes
Moootje
Samsung Members Star ★★
Opties

De EAN code is zoals de naam het al zegt een code. De cijferreeks staat onder de streepjescode op een product. Deze mag je dus ook invoeren. 

Een ding om rekening mee te houden is dat Belsimpel helaas vaak aan grijze import doet. Dit houd in dat ze toestellen verkopen welke niet voor de Benelux bedoeld zijn. Hierdoor betaal je vaak minder, maar hiernaast zijn ze dan ook vaak uitgesloten van de promoties.

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Annelies6, goedemiddag.

Is het je nog gelukt om je te registreren voor de cashback promotie? Mijn collega's negeren je zeker niet hoor via WhatsApp, het is vanwege de presentatie van de nieuwe S23 en Galaxy Book 3 enorm druk en hierdoor duurt het wat langer voordat je een reactie krijgt op je berichtje.

Kijk hier voor een overzicht van de huidige promoties: https://bit.ly/2pDrIpq

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedemiddag @Bram123 ,

Aan elke promotie zijn voorwaarde verbonden. Ook aan deze en gelden voor iedereen.
De Bijzondere voorwaarden staan hier gewoon vermeld. Bijna onderaan:
https://www.samsung.com/nl/promo/promo/?id=9XDQWU9MDQ5NZ
Als je erop klikt, krijg je deze pdf te zien. Zie pagina 5:
https://api.my-samsung.com/UploadImages/terms/TermsConditionsLegal_56393.pdf

signatureee
Groet, Dick

Bram123
Apprentice
Opties
Dag Dick,

Dank voor de documenten maar ik zoek eigenlijk naar een oplossing, niet naar een juridische discussie. Ik kan prima op een andere manier aantonen dat het toestel in mijn bezit is. Kun je mij helpen?

Groet Bram
0 Likes
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Hoi @Bram123 , Bram,

Het is geen juridische discussie, maar een uitleg van de feiten.
Helaas voldoe je niet aan de voorwaarden van de promotie.
Uitzonderingen hierop zijn helaas niet aan de orde.

signatureee
Groet, Dick

Bram123
Apprentice
Opties
Dick,

Voorwaarden moeten bij de koop kenbaar gemaakt worden. Ze ergens halverwege een pagina zetten is niet transparant. Daarnaast is de voorwaarde op pagina 5 dat het gekocht is in Nederland. De stappen eronder worden niet gepresenteerd als voorwaarden maar als stappen om dit te bewijzen. Nogmaals ik kan dat ook op een andere manier.

Ik had eigenlijk de hoop dat een groot bedrijf als Samsung zich niet zou verschuilen achter spelregels maar ruimte heeft om coulance te tonen. Zoals je dat ook hier deed: https://eu.community.samsung.com/t5/televisie/doos-van-55-inch-tv-weggegooid-geen-foto-van-streepjes...

Waarom mag deze gebruiker wel een foto maken van de code achterop de tv en ik niet op mijn mobiel?