op 08-06-2023 04:28 PM - laatst bewerkt op 12-06-2023 08:03 AM door MartijnK
Beste community,
Ik doe mijn verhaal hier, zodat ik anderen misschien kan helpen en of misschien een oplossing kan vinden voor mijn probleem. Ik heb begin Januari een samsung s22 plus besteld via GSMWEB.nl en de toestel netjes binnen gekregen. Toen ik de telefoon aan heb gezet en vervolgens aan de lader merkte ik een oranje flits op. Deze flits is te zien in de bijlage onderaan.
Ik heb netjes gsmweb gebeld en aangegeven dat mijn net ontvangen (zakelijk besteld) telefoon mankementen heeft. Deze wilden op hun beurt de toestel terug ontvangen. In plaats van een nieuwe te sturen hebben ze de telefoon naar dynafix gestuurd, wat bizar is.. Blijkbaar had ik dus de toestel aangezet en hierdoor kon ik niet meer retourneren... Bizar.... Hoe moet ik anders zien dat het product niet werkt? Afijn nadat deze gerepareerd is bij dynafix is deze weer teruggestuurd naar mij met hetzelfde probleem. Ik ben toen boos geworden aan de telefoon en een nieuwe telefoon geëist. Ze wilden er pas naar kijken, als ze de telefoon terug hebben ontvangen. Helaas hebben ze daarna niet meer gereageerd en weken later kreeg ik weer een bericht van Dynafix dat het toestel bij hun was aangemeld. Ook weer hetzelfde probleem nadat ik deze terug heb ontvangen. De telefoniste van GSMWEB beweerde dat het maar 1 x in de 10 keer gebeurd ( ookal is het ELKE keer ) en gaf aan de telefoon beter te kunnen houden. Dus een niet gebruikte telefoon met mankementen moet ik houden??? Nu 6 maanden verder. Telefoon nog steeds niet gebruikt. Dynafix 3e maal gecheckt ( ze gaven aan dat dit wettelijk was ), weer niks gevonden. Ik een nieuwe telefoon eisen van GSMWEB, maar zij geven aan dat Samsung in zijn recht staat en de telefoon goed is. Wat nu? Moet ik een rechtzaak starten....? Ik ga de komende week procederen. Dit gaat nergens over.
Stop met GSMWEB samsung. Ik krijg nooit antwoord per mail, wat altijd wordt beloofd. Leugens op leugens en telefonisch arrogant en bijna niet te bereiken. Telefoon weer bij mij na rondje dynafix...
WAT MOET IK DOEN? TELEFOON IS NOOIT GEBRUIKT.... WE ZIJN 6 MAANDEN VERDER EN ER IS GEEN OPLOSSING? BETALEN MOET IK WEL NATUURLIJK MET TMOBILE MAANDELIJKS....
BTW ze hebben ook mijn originele kabel gestolen bij dynafix en een goedkope kabel erbij gezet hahahaa.... Belachelijk voor woorden.
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 08-06-2023 06:37 PM
op 08-06-2023 06:37 PM
op 10-06-2023 08:34 AM
op 12-06-2023 08:13 AM
Hi @miracsamutoglu, goedemorgen.
Goed dat je ons een berichtje een bericht. Het is natuurlijk niet fijn wanneer je telefoon het niet helemaal goed doet. Omdat je aangeeft dat dit vanaf het begin is kan je hiervoor het beste in gesprek gaan met je verkoper om na te gaan wat de mogelijkheden hierin zijn.
Via onze website kan je ook een afspraak maken voor een bezoek aan één van onze service punten, hier kunnen mijn collega's ter plekke met je mee kijken.
Kijk hier waar we zitten: https://bit.ly/2CKz9mr
Groeten,
Martijn