Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Camera werkt niet

(Onderwerp aangemaakt op: 19-12-2024 02:55 AM)
798 Weergaven
vos77y
Apprentice
Opties
Mijn camera werkt niet meer. Komt dit door de update? 

Hij geeft aan dat niet twee apps tegelijk de camera kunnen gebruiken en crashed. Of de telefoon zegt: camera fout. Wat ook opvalt is dat ik mijn scherm staand gelocked heb, maar in deze app kan het beeld ineens wel switchen van staand naar liggend.

Wat heb ik al gedaan.
- telefoon opnieuw opstarten (meerdere keren)
- resetten camera
- laatst geïnstalleerde app verwijderd
- diagnose
- software updates
- soft reset

Mist iemand iets in dit lijstje? Wat kan ik nog meer doen. 
0 Likes

2 oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Als het in veilige modus niet werkt zijn er zelf geen dingen die je kunt doen.

Een reparatie is dan de enige optie.

https://bit.ly/2jwV3SJ 
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Members_pOLPQJS,

Dat is inderdaad erg bijzonder.  Je verwacht natuurlijk dat de camera-app gewoon werkt. Ik help je graag verder!  Aangezien de issue ook gebeurt na het crashen raden we aan om naar 1 van onze Service Centers te gaan. Mijn collega kan er dan persoonlijk naar kijken en e.v. een andere trouble shoot uitvoeren en/of een reparatie. Zie de onderstaande link voor de locaties en het maken van een afspraak. Je kan ons gerust op de hoogte blijven houden.

https://bit.ly/2CKz9mr

Met groet,

Ajay

Community Manager

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
15 Antwoorden
Moootje
Samsung Members Star ★★
Opties

Je kunt eens kijken of er een malafide app aan het knoeien is. 

Ga naar je instellingen-> beveiliging en privacy->  zoek het kopje machtigingen die zijn gebruikt in de afgelopen 24 uur en kijk onder camera welke app de camera geopend heeft.

Jean123
First Poster
Opties

Ik heb exact hetzelfde probleem, sinds 2 dagen..

Ook reeds alle stappen doorlopen

0 Likes
vos77y
Apprentice
Opties
Er is geen vreemde app actief. Alleen de Camera app en whatsapp. Deze twee apps kan ik verklaren.
0 Likes
Kanjers
Pathfinder
Opties
Geforceerd opnieuw opstarten?
Alle knoppen aan-uit volume omhoog- omlaag indrukken en dan houden totdat vanzelf daarna opnieuw opstart
0 Likes
vos77y
Apprentice
Opties
Bedankt voor je bericht. Ik heb deze handeling nogmaals gedaan. Helaas werkt de camera nog niet.
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedenavond,

Als je een melding krijgt dat niet twee apps tegelijk de camera kunnen gebruiken dan is het duidelijk dat er toch een andere app is die toegang heeft tot de camera.

Er is een hele simpele manier om dit te testen - - > Veilige modus.

https://bit.ly/2JQrwvP

Hier start het toestel op zonder apps van derden. Werkt je camera daar wel? Dan is er niks mis met je toestel. In dat geval zie ik graag screenshots van alle geïnstalleerde apps. Mocht het nou ook niet werken in veilige modus laat het dan ook weten!
Jean123
First Poster
Opties

Bij mij komt er steeds op, camera fout. 

Hij start normaal op maar na een 10 seconden, komt de melding en loopt hij vast. Je kan dan nog ebkel de camera app terug sluiten.. 

Ook een foto nemen lukt niet. 

Heb alles gedaan welke stappen ze voorschrijven om te proberen doen, maar het blijft. 

Ook in veilige modus. 

Het lijkt me eerder een software probleem? 

0 Likes
vos77y
Apprentice
Opties
Hallo Patrick, in eerste instantie was dat de melding. Op basis daarvan heb ik direct gekeken welke apps een machtiging hebben. En de stappen op de website van Samsung gevolgd. Ook in de veilige modus doet de camera het niet.

Inmiddels is de melding. Camera fout. Ik heb precies hetzelfde als Jean123. Hij start op, maar het scherm blijft zwart. Na een paar seconden de melding camera fout. Zie screenshot.

Heb je nog andere tips. 1734645195076.jpg
0 Likes
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Als het in veilige modus niet werkt zijn er zelf geen dingen die je kunt doen.

Een reparatie is dan de enige optie.

https://bit.ly/2jwV3SJ